تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دیپای در بارسلونا مسی را عصبانی می‌کند

عملکرد بد ممفیس دیپای در یورو ۲۰۲۰ به شدت مورد انتقاد هلندی‌ها قرار گرفته است. حتی گفته شده که احتمالا در بارسلونا او مسی را عصبی خواهد کرد

کد خبر: ۹۸۰۸۵
۱۷:۰۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

دیپای

دیدارنیوز - ممفیس دیپای با هلند خیلی زود از یورو ۲۰۲۰ کنار رفت و وداعی زودهنگام داشت. دیروز هلند در عین ناباوری با دو گل از چک شکست خورد و به خانه برگشت. هلند در دور گروهی سه برد کسب کرده بود و شانس اول صعود به یک چهارم نهایی بود، ولی جمهوری چک همه را سورپرایز کرد.

در این بازی ممفیس دیپای مهاجم هلند که امید زیادی به وی می‌رفت نیز عملکردی ناامید کننده داشت تا در تلویزیون هلند به شدت از او انتقاد کنند.

یوهان درگسن در انتقاد از دیپای گفت: «ممفیس می‌تواند یک مستند از خودش درست کند و بیرون زمین یک شخصیت جذاب هم باشد، ولی او ۴ بازی برای هلند انجام داد که در هیچکدام شان خوب نبود. او حتی در یک بازی هم در سطح انتظارات کار نکرد. در بیرون زمین ممفیس یک ستاره است، ولی او باید درون زمین نیز خودش را ثابت کند.

اگر او در بارسلونا نیز همینطور بازی کند، بدون شک مسی را عصبانی خواهد کرد و از وی سوال می‌کند،  چند مدت است که فوتبال بازی می‌کند؟ هر بار که توپ به او می‌رسد، سعی می‌کند سخت‌ترین کار ممکن را انجام دهد. این سبک بازی اوست و در بارسا هیچکس آن را قبول نخواهد کرد.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: ممفیس دیپای
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی