تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

نماینده زاهدان به وزیر بهداشت: به جای هند به سیستان و بلوچستان تجهیزات پزشکی بفرستید

نماینده مردم زاهدان در مجلس با انتقاد از عملکرد وزیر بهداشت در خصوص ارسال تجهیزات پزشکی به هند برای مهار بیماری کرونا، از وی خواست تا تجهیزات و امکانات پزشکی خود را به جای هند به سیستان و بلوچستان بفرستد چرا که این بیماری در استان به اوج خود رسیده است.

کد خبر: ۹۸۰۱۴
۱۱:۲۵ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

حمله تند نماینده زاهدان به وزیر بهداشت: شما را مقصر اصلی جان باختن مردم به دلیل کرونا می‌دانم

دیدارنیوز - فداحسین مالکی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر بهداشت و درمان، گفت: آقای نمکی اخیرا نامه‌ای به وزیر هند نوشته‌اید مبنی بر اینکه آمادگی دارید تجهیزات فنی به هند ببرید تا به مهار کرونا در این کشور کمک شود، اما من می‌گویم؛ نیازی نیست به هند بروید، سری به استان سیستان و بلوچستان بزنید و با این ویروس در شرق کشور مبارزه کنید. در واقع تجهیزات و هر آنچه را که دارید را در اختیار استان قرار دهید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حالی روزانه بیش از ۱۲۰۰ نفر از مردم مظلوم سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا می‌شوند و فوتی های بسیاری در اثر این بیماری داریم که شما نه پاسخ تلفن استاندار را می‌دهید و نه از مدیریت ویژه‌ای در استان برخوردار هستید که این بیماری را کنترل کنید در حالی که قول یک تغییر اساسی را داده بودید؛ بنابراین من جنابعالی را مقصر اصلی جان باختن مردم به دلیل کرونا می‌بینم.

وی افزود: از دستگاه قضایی تقاضا می‌کنم که به این موضوع مهم ورود داشته باشد البته اخیراً شنیده‌ام که دادستان محترم زاهدان به موضوع ورود پیدا کرده‌اند بنابراین باید نسبت به موضوع حساس بود.


منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی