تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

دردسر پورتو برای انتخاب زوج طارمی

باشگاه پورتوی پرتغال با جدایی موسی مارگا مهاجم آفریقایی و انتقال این بازیکن به الهلال عربستان برای انتخاب گزینه جانشین دچار مشکل شده است.

کد خبر: ۹۷۹۹۴
۱۰:۳۹ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

 پورتو  طارمی

دیدارنیوز - موسی مارگا زوج طارمی در خط حمله پورتو بود که در پایان فصل راهی لیگ عربستان شد. باشگاه پورتو به دنبال جذب آلفردو موریلس مهاجم کلمبیایی باشگاه رنجرز اسکاتلند بود تا جای خالی مارگا را پر کند اما مبلغ پیشنهادی این باشگاه موجب شده پورتو در خصوص پیشنهاد خودش تجدید نظر کند.

به نوشته روزنامه او جوگوی پرتغال باشگاه رنجرز برای انتقال ستاره کلمبیایی خودش پیشنهاد ۱۶ الی ۲۰ میلیون یورویی به پورتو ارائه داده که موجب انصراف این باشگاه شده است.

همچنین موریلس سالانه ۲ میلیون یورو به عنوان دستمزد دریافت می‌کند که پرداخت این هزینه برای جذب زوج طارمی در خط حمله پورتو فراتر از تصورات مسئولان این باشگاه است.

 به نوشته روزنامه پرتغالی به نظر می‌رسد جدایی مارگا دردسر تازه‌ای برای باشگاه پورتو ایجاد کرده و آنها باید همچنان به دنبال یافتن گزینه مناسب برای جانشینی این بازیکن در خط حمله باشند.

برچسب ها: طارمی پورتو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی