تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

احتمال ابتلای مجدد به کرونا پس از واکسیناسیون کامل وجود دارد؟

نتایج چندین بررسی نشان می‌دهد افرادی که به طور کامل در برابر بیماری کووید-۱۹ واکسینه شده اند هم می‌توانند مجدد به این بیماری مبتلا شوند.

کد خبر: ۹۷۸۵۴
۱۳:۲۱ - ۰۶ تير ۱۴۰۰

احتمال ابتلای مجدد به کرونا

دیدارنیوز ـ هرچند نتایج این مطالعات متعدد در هند و کشور‌های دیگر همچنین حاکیست: افرادی که دو دُز از واکسن کروناویروس را دریافت کرده باشند در صورت ابتلای مجدد به بیماری کووید-۱۹ نسبت به افرادی که واکسن تزریق نکرده اند به نوع خفیف‌تر بیماری دچار می‌شوند.

کارشناسان معتقدند که واکسیناسیون، عامل موثر در مهار همه گیری است و می‌تواند مصونیت در برابر بیماری کووید-۱۹ ایجاد کند.

با این حال نتایج چندین مطالعه نشان می‌دهد که "واکسن‌های موجود، کمتر در برابر نوع دلتای کروناویروس اثربخش هستند"، اما همچنان در صورت تزریقِ دُز دوم می‌توانند اثربخشی داشته باشند.

به نقل از هندوستان تایمز، در اطلاعیه بهداشت عمومی مرکز کنترل بیماری اروپا (ECDC) نیز آمده است: برای محافظت از افراد آسیب پذیر و در معرض خطر، واکسیناسیون کامل ضروری است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی