تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو
مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور و همراهان

پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.

بازیکنانی که با مجیدی اوج گرفتند

انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی پوشان پایتخت باعث شده است تا چند بازیکن این تیم اوج گیرند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

کد خبر: ۹۷۸۳۱
۱۱:۲۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی استقلال تهران فرشید اسماعیلی سیاوش یزدانی

دیدارنیوز: استقلال با محمود فکری زیبا بازی نمی‌کرد، اما نتایج خوبی کسب کرد و چندین هفته صدر جدول رده بندی را هم تجربه کرد.

شکست برابر سپاهان در بازی پایانی نیم فصل باعث شد تا استقلال هم صدرنشینی را از دست دهد و هم فکری از کار برکنار شود. همچنان‌که پیش بینی می‌شد فرهاد مجیدی به تیم بازگشت و بار دیگر هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت.

با آمدن مجیدی چند بازیکن استقلال کاملا متحول شده اند و متفاوت با قبل ظاهر شده اند که در این گزارش به آن‌ها می‌پردازیم:

سیاوش یزدانی

بعد از درخشش در سپاهان راهی استقلال شد، اما یا مصدوم بود و یا اینکه پر اشتباه ظاهر می‌شد. او در نیم فصل نخست ناامید کننده بود و تا آستانه جدایی هم پیش رفت، اما با آمدن مجیدی بار دیگر به ترکیب اصلی برگشت و از بهترین‌ها بوده است.

آمادگی بالای یزدانی باعث شده است تا خط دفاعی استقلال در وضعیت خوبی قرار گیرد.

سید حسین حسینی

حسینی که مدت‌ها بود ذخیره مظاهری بود در دو بازی اخیر در نقش یک فوق ستاره بود و با واکنش‌های خوب خود یکی از اصلی‌ترین عوامل پیروزی تیمش بوده است.

حسینی با بازگشت به ترکیب اصلی احیا شده است و با این بازی‌های درخشان پیش بینی می‌شود که فعلا سنگربان اصلی باشد.

مهدی مهدی پور

او توسط فکری به استقلال آورده شد، اما با این مربی در ترکیب تیم جا نیفتاد. با مجیدی این بازیکن پیشرفت خوبی داشته است و در دیدار اخیر برابر گل گهر هم یک گل زیبا به ثمر رساند و هم پاس گل داد تا رفته رفته به همان بازی باهوش ذوب آهن تبدیل شود.

فرشید اسماعیلی

هر چند که فعلا مصدوم است، اما اسماعیلی در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشت و از بهترین‌ها بود. او رابطه خوبی با مجیدی دارد و باتوجه به اینکه از بازیکنان باتجربه و کلیدی تیم است آمادگی بالای او کمک زیادی به آبی پوشان خواهد کرد.

به این بازیکنان باید آرمان رمضانی را هم اضافه کرد؛ بازیکنی که در پرسپولیس ناامید کننده بود، اما در آبی پوشان پایتخت توانسته در سه بازی اخیر دو گل به ثمر رساند. او درخشش خود را مدیون فرهاد مجیدی می‌داند و طبیعی است که حق با او باشد.

مجیدی هم شخصیت و هم دانش و انگیزه لازم را برای هدایت استقلال دارد و اگر حاشیه سازی‌ها اجازه دهد او می‌تواند در ادامه نتایج بهتری هم به دست آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی