تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا نمی‌کند/ برگزاری جلسه فوق العاده برای بررسی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم و این موضوع فعلا در دستور کار شورای عالی هواپیمایی هم قرار نگرفته است.

کد خبر: ۹۷۷۸۸
۱۹:۵۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

وزیر راه قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا نمی‌کند

دیدارنیوز ـ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال درباره حادثه اخیر واژگونی اتوبوس‌ها و اینکه چرا راننده با وجود صورت وضعیت اقدام به رانندگی در جاده‌های برون شهری کرده است، گفت: امروز جلسه فوق العاده‌ای با حضور مسئولان سه استان، پلیس راه و همه اعضای اصلی کمیسیون ایمنی راه‌ها برگزار می‌شود و در این جلسه گزارش تمامی بخش‌ها بررسی می‌شود و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

او با رد خبر استعفای رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دلیل نوسازی ناوگان جاده‌ای گفت: نوسازی ناوگان جاده‌ای را از چند سال گذشته پیگیری می‌کنیم و منابعی را تامین کرده‌ایم و امیدواریم اجرایی شود.
۵۵ هزار دستگاه کامیون بالای ۴۰ سال داریم

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۵۵ هزار دستگاه کامیون بالای ۴۰ سال داریم، افزود: متوسط عمر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای باید کاهش یابد.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: متوسط عمر اتوبوس ۱۱ سال، مینی بوس ۲۴ سال و سواری در حد صفر است و نوسازی خوبی برای سواری‌های کرایه صورت گرفته است.

اسلامی درباره واردات کامیون‌های اروپایی با عمر زیر ۳ سال گفت: ۱۵۰۰ دستگاه کامیون زیر سال در گمرک مانده و باید دستگاه‌های مربوطه، همکاری لازم را برای اجازه ترخیص داشته باشند.

او در ادامه تصریح کرد: ایران خودرو دیزل و ماموت قرارداد داریم که ۸۰ درصد هزینه آن تسهیلات است و ۲۰ درصد هم آورده مالک همراه با یک کامیون فرسوده است.

اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت بلیت هواپیما گفت: هیچ افزایش قیمت بلیتی رخ نداده و در شورای عالی هواپیمایی هم هیچ جلسه‌ای در این خصوص نداشته‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که مجلس اعلام کرده دست اندرکاران و واردکنندگان کامیون‌های زیر سه سال را به قوه قضائیه معرفی می‌کنیم، گفت: بروند شکایت کنند.

اسلامی همچنین درباره نحوه تعیین بلیت هواپیما گفت: براساس قانون قیمت بلیت هواپیما آزاد و شرکت‌های هواپیمایی براساس عرضه و تقاضا قیمت‌ها را تعیین می‌کنند، اما برای آنکه در حق مردم زیان نشود، ما برای آن کف و سقف تعیین کردیم و از این روش قیمت بلیت را کنترل و نظارت می‌کنیم.

این مقام مسئول همچنین درباره خانه‌های خالی گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد خالی را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرارداده‌ایم که آن‌ها باید به نوبت براساس قانون گواهی مالیاتی صادر کنند.

برچسب ها: بلیط هواپیما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی