تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

علی‌نژاد: کابوس ویلموتس تمام شده است

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان درباره احتمال تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد که "در این زمینه تصمیم‌گیر فدراسیون فوتبال است و وزارت ورزش دخالتی ندارد".

کد خبر: ۹۷۷۱۶
۱۳:۵۳ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

علی‌نژاد: کابوس ویلموتس تمام شده است

دیدارنیوز - مهدی علی نژاد در مجمع سالیانه فدراسیون تیروکمان در جمع خبرنگاران درباره تغییر احتمالی در سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: اسکووچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال تا به امروز عملکرد بسیار خوبی داشته و به نتایج خوبی دست پیدا کرده است. خیلی‌ها زمانی که این مربی را انتخاب می‌کردیم نقدهای زیادی داشتند اما با کمک فدراسیون وقت توانستیم وی را انتخاب کنیم و به نظر من انتخاب خیلی خوبی بود. در حال حاضر فدراسیون فوتبال شرایط متفاوتی دارد و بدیهی است تصمیم گیری درباره تغییر سرمربی با خود فدراسیون فوتبال است و نه وزارت ورزش و جوانان.

وی اضافه کرد: تا به امروز هیچ صحبتی فدراسیون فوتبال درباره تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال نداشته و وزارت ورزش نیز دخالتی در این زمینه نخواهد داشت زیرا فدراسیون فوتبال در حال حاضر در شرایط ثباتی قرار دارد و ما سعی می‌کنیم دخالت نداشته باشیم.

علی نژاد در پاسخ به این پرسش که در صورت تغییر مربی نظر وزارت ورزش انتخاب مربی داخلی یا خارجی است؟ گفت: در این زمینه وزارت ورزش دخالتی نمی‌کند.

علی‌نژاد هم‌چنین در خصوص پرونده ویلموتس تصریح کرد: روز چهارشنبه و پنج شنبه یک داور از سمت ایران و یک داور از سمت ویلموتس و یک سرداور این پرونده را مورد بررسی قرار دادند و دیدگاه‌های خود را ارائه دادند.  به هر صورت اواسط مرداد رأی نهایی مشخص خواهد شد.

وی پیرامون این پرسش که فکر می‌کنید کابوس ویلموتس به پایان رسیده است یا خیر؟ گفت: در حال حاضر که به نتایج خوبی در فوتبال دست پیدا کرده‌ایم و تیم ملی به مرحله دوم صعود کرده است، این نشان می دهد که این کابوس به پایان رسیده، البته اینکه دادگاه چه رأیی را صادر کند در این زمینه ما نمی توانیم قضاوت کنیم اما امیدوارم با تیم حقوقی که در این دوره این پرونده را بررسی می‌کنند بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
معاون وزیر همچنین درباره مثبت شدن دوپینگ دو ورزشکار کاراته و تکواندو افزود: تکواندو ربطی به المپیک ندارد اما ورزشکار کاراته یکی از قهرمانان بااخلاق ما است که وی به خاطر بیماری که داشته با نظر پزشک دارویی را مصرف کرده که سبب شده تست وی مثبت شود. فدراسیون کاراته در این زمینه در حال رایزنی و دفاع از این ورزشکار است. ما در رشته کاراته شانس زیادی برای مدال آوری داشتیم و ما نباید شانس های خود را به راحتی از دست بدهیم.

او همچنین درباره زمان برگزاری انتخابات سه فدراسیون اسکیت، تیراندازی و ژیمناستیک تصریح کرد: انتخابات این فدراسیون در صورتی برگزار می شود که تأیید صلاحیت ها به دست ما برسد. با توجه به اینکه دوره ریاست فدراسیون اسکیت ۱۱ تیر، ژیمناستیک ۱۹ تیر و تیراندازی ۲۰ تیر به پایان می‌رسد اگر تا ۱۴ تیر تأیید صلاحیت‌ها به دست ما برسد شاید انتخابات اسکیت را برگزار کنیم در غیر این صورت با توجه به تغییر دولت و از سوی دیگر چون از مردادماه المپیک برگزار می‌شود ما مجبوریم که برای این سه فدراسیون سرپرست انتخاب کنیم تا انتخابات این سه فدراسیون بعد از المپیک برگزار شود.

علی‌نژاد همچنین پیرامون این پرسش که اتحادیه جهانی دوچرخه سواری به خاطر دخالت دولت در مجمع این فدراسیون، وکیلی رییس فدراسیون را به رسمیت نمی‌شناسد، گفت: در این زمینه نامه رسمی دریافت نکردیم که درباره آن نظر بدهم. هر زمان نامه رسمی از فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دریافت کردیم، وزارت ورزش نظر خود را ارایه خواهد داد.
وی هم‌چنین درباره مجمع عمومی فدراسیون تیروکمان افزود: من همان طور که در مجمع نیز اشاره کردم با توجه به نتایجی که تیروکمان در جام جهانی سوئیس و فرانسه کسب کرد، نسبت به این فدراسیون نگرانم و امید به کسب مدال حتی طلا در بازی های ۲۰۲۲ چین داریم. در یک سال باقی مانده تا بازی آسیایی باید برنامه ریزی خوبی انجام شود تا در این بازی ها به نتایج خوبی دست پیدا کنم. همچنین آرزوی موفقیت برای تنها سهمیه تیروکمان (میلاد وزیری) در المپیک توکیو را داریم.

علی نژاد با ابراز نگرانی نسبت به نتایج تیروکمان در جام جهانی سوئیس و فرانسه خاطر نشان کرد: ما توقعی که از این فدراسیون تیروکمان در فرانسه داشتیم عملا رخ نداد و نتوانستیم به سهمیه دیگری دست پیدا کنیم. ما بازی های آسیایی ۲۰۲۲ چین را پیش رو داریم که امیدوارم تیروکمان بتواند در این بازی ها به مدال دست پیدا کند. همچنین آرزوی موفقیت برای میلاد وزیری تنها نماینده تیروکمان در بازی های المپیک توکیو را دارم. البته ما انتظار مدال از او را نداریم اما امیدوارم عملکرد خوبی در توکیو داشته باشد.

وی اضافه کرد: باید در حوزه فنی این رشته بازنگری صورت بگیرد و من مطمئن هستم با درایت و تدبیر شعبانی بهار ما می توانیم در بازی های ۲۰۲۲ چین به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. من از نگرانی را از تیروکمان دارم هر چند در مجمع رئیس فدراسیون تأکید کرد که با افزایش رکورد مواجه بودیم اما در عمل نتایج کمانداران ضعیف بود.

علی نژاد در پایان در خصوص بحث همگانی کردن این رشته نیز اظهار کرد: امیدوارم در آینده شرایط تولید تیروکمان در داخل کشور به جایی برسد که با بهبود کیفیت تجهیزات ما صادرکننده تجهیزات این رشته باشیم. وقتی کشور ما می تواند واکسن کرونا را تولید کند قطعا ما می توانیم در داخل کشور نیز تجهیزات با کیفیتی را در تیروکمان تولید و در جهت همگانی کردن این رشته گام های موثری برداریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی