تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

عادل فردوسی‌پور: علی دایی یکی از مفاخر ایران است

فردوسی‌پور گزارشگر و تهیه کننده برنامه فوتبال 120 درباره رکورد زنی رونالدو درباره آقای گلی جهان، می‌گوید علی دایی یکی از مفاخر ایران است.

کد خبر: ۹۷۶۸۶
۱۲:۳۳ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

عادل فردوسی‌پور: علی دایی یکی از مفاخر ایران است

دیدارنیوز - رونالدو به رکورد علی دایی رسید و قطعا می تواند بیشتر از او هم گل ملی بزند. عادل فردوسی پور در واکنش به این اتفاق می گوید: «علی دایی یکی از مفاخر ایران است. همین که همه جای جهان درباره دایی حرف می زنند، مایه مباهات است. کیف می کنم چنین فوتبالیستی داشتیم. سال های سال بهترین گلزن جهان بوده. یه سری می گویند علی دایی به مالدیو و گوام گل زده. این حرف واقعا روی اعصاب است. کریس هم به جزایر فارو و لوگزامبورگو و تیم های ضعیف اروپایی گل زد. این حرف ها اهمیتی ندارد. حیف که فقط او دیر مطرح شد. علی دایی تازه از 24 سالگی وارد تیم ملی شد. اگر زودتر کشف می شد رکوردی جاودانه می زد.»



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی