تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آخرین وضعیت سربازمعلمانِ آسیب‌دیده در واژگونی اتوبوس

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در پیگیری امور سربازمعلمان حادثه تصادف دهشیر یزد، در مورد آخرین شرایط این سربازمعلمان توضیح داد.

کد خبر: ۹۷۶۷۶
۱۱:۵۹ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

آخرین وضعیت سربازمعلمانِ آسیب‌دیده در واژگونی اتوبوس

دیدارنیوز ـ ناصر سلیمان‌زاده نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در پیگیری امور سرباز معلمان حادثه تصادف دهشیر یزد با اشاره به پیگیری مستمر امور سرباز معلمان این سانحه گفت: متأسفانه در پی وقوع این حادثه ۳ نفر در صحنه تصادف و ۲ نفر حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: این افراد عازم گذراندن دوره آموزش نظامی بودند که بعد از بازگشت قرار بود در شهریور در دوره‌های آموزش ضمن خدمت شرکت کنند و در مهر سال اتی وارد کلاس‌های درس شوند.

او گفت: ۱۸ نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان تفت تحت درمان قرار گرفته‌اند که بر اساس آخرین پیگیری صورت‌گرفته مراحل ترخیص ۶ نفر از این عزیزان انجام شده است. همچنین ۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۱۰ نفر نیز در بخش بستری شده‌اند.

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در امور سربازمعلمان حادثه تصادف دهشیر یزد ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مصدومان این حادثه غم‌انگیز تصریح کرد: شرایط مصدومان کاملاً تحت کنترل و روند درمان و بهبودی آن‌ها در حال پیگیری است.

در حادثه واژگونی اتوبوس حامل سرباز معلمان سیستان و بلوچستان در دهستان دهشیر شهرستان تفت استان یزد که ساعت ۶ صبح روز سوم تیر امسال (سال ۱۴۰۰) رخ داد، ۷ سرنشین فوت کردند و ۲۶ نفر مصدوم شدند. ۵ نفر از فوت‌شدگان سربازمعلم بودند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: سرباز معلم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی