تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

رییس جدید خانه احزاب ایران هفتم تیر انتخاب می‌شود

مدیر اجرایی خانه احزاب ایران گفت: هفتم تیرماه جاری رییس و هیات رییسه سال سوم دوره هفتم خانه احزاب انتخاب می‌شوند.

کد خبر: ۹۷۵۹۷
۱۶:۳۳ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

رییس جدید خانه احزاب ایران هفتم تیر انتخاب می‌شود

دیدارنیوز: محمد علی تبرایی روز جمعه گفت: به لحاظ قانونی انتخابات هیات رییسه خانه احزاب ایران باید ۲۸ خرداد برگزار می‌شد که به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روز دوشنبه ۷ تیرماه موکول شد.

مدیر اجرایی خانه احزاب ایران افزود: رییس خانه احزاب به شکل دوره‌ای در سال سوم از فراکسیون اصلاح طلبان و اعضای هیات رییسه از فراکسیون‌های دیگر انتخاب می‌شود و پس از برگزاری انتخابات هیات رییسه، روسای کمیته‌های خانه احزاب ایران هم انتخاب خواهند شد.

تبرائی افزود: هر دوره خانه احزاب ایران سه ساله است که پس از قرعه کشی در سال اول دوره هفتم عبدالحسین روح الامینی از فعالان اصولگرا و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و در سال دوم هم از فراکسیون مستقلین سید شهاب الدین صدر انتخاب شدند و دوره سوم از فراکسیون اصلاح طلبان رییس خانه احزاب انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات هم اندیشی شورای مرکزی خانه احزاب به شکل مجازی برگزار می‌شود،  خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر رییس خانه احزاب با رسانه‌ها، پرداخت یارانه‌های سال ۹۶ و ۹۷ و نیز پیگیری یارانه سال ۹۹ و ۱۴۰۰ از  مجلس شورای اسلامی و نیز سرکشی به شعب استانی خانه احزاب و برگزاری همایش انتخابات ۱۴۰۰ با حضور وزیر کشور از عملکرد رییس و هیات رییسه سال دوم خانه احزاب است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی