تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تشریح آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های کرونایی تردد در شهر و جاده‌

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت اجرای طرح منع تردد شبانه و محدودیت سفر در استان‌های قرمز و نارنجی را تشریح کرد.

کد خبر: ۹۷۳۵۵
۱۲:۳۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

تشریح آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های کرونایی تردد

دیدارنیوز ـ سرهنگ احمد شیرانی درباره اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونایی در جاده‌ها و داخل شهر‌ها گفت: برابر مصوبه ستادملی مقابله با کرونا محدودیت سفر به شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی و نیز خروج از این شهر‌ها همچنان ادامه داشته و شهروندان می‌توانند آخرین وضعیت شهر‌های قرمز و نارنجی را در نرم افزار و سایت ماسک مشاهده کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از این شهر‌ها ممنوع است.

شیرانی درباره منع تردد شبانه در جاده‌های کشور نیز گفت: این محدودیت‌ها از ساعت ۲۲ آغاز شده و تا ساعت سه بامداد ادامه خواهد داشت. اجرای این طرح تنها برای چند شب در ایام برگزاری انتخابات متوقف شد و در حال حاضر در سراسر شهر‌های کشور اعم از شهر‌های زرد، قرمز و نارنجی ادامه دارد و و تغییری در نحوه اجرای آن ایجاد نشده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی