تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گرانی جدید مرغ!

معاون فنی گمرک اعلام کرد که چند ده هزار تن نهاده‎دامی در گمرکات شمال کشور در آستانه فساد هستند! که به قوانین مخل دوران همتی باز می‌گردد.

کد خبر: ۹۷۳۴۲
۱۲:۰۶ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

گرانی جدید مرغ!

دیدارنیوز ـ اصرار به تعیین منشا ارز برای کشوری که در معرض شدیدترین تحریم‌های تاریخ قرار دارد توسط همتی و ادامه آن در دوران پساهمتی در حال رقم زدن موج جدید کمبود نهاده دامی و به دنبال گران شدن مضاعف قیمت مرغ و لبنیات در کشور است. این قانون از قوانین تصریح شده به وسیله FATF است که در عمل در حال اجرا در کشور است، اگرچه تمام لوایح ان تصویب نشده است.

معاون فنی گمرک می‌گوید که در این خصوص ارائه مجوز ورود و مجوز قرنطینه نباتی و تایید منشا ارز ضروری است و اگر این مدارک دریافت نشود، گمرک باید نسبت به متروکه کردن کالا اقدام کند. بدون مجوز لازم یک کیلو از این کالا را ترخیص نمی‎کنیم.

یا باید این‎ها به مصرف ثانویه برسند یا مطابق تصمیم مراجع قانونی اقدامات لازم برای از بین بردن کالا‌ها اتفاق بیفتد. واردکننده این کالا‌ها دولتی و غیردولتی هستند.

یعنی شرکت‌های دولتی هم به دلیل عدم مشخص بودن منشا ارز! اجازه ترخیص نهاده‌های وارداتی را ندارند و دولت ترجیح می‌دهد آن‌ها را از بین ببرد، اما ترجیح داده می‌شود بسیاری از کالا‌های قاچاق لوکس در مزایده‌های مختلف به بازار تزریق شوند.

منبع: تحریریه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی