تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

معلم متجاوز در دام پلیس

معلم دبیرستانی که از دانش آموزان خود سوء‌استفاده جنسی می‌کرد بازداشت شد.

کد خبر: ۹۷۳۴۰
۱۱:۵۷ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

معلم متجاوز در دام پلیس

دیدارنیوز ـ به نقل از کرایم، متهم "‌لوئیزا ماکسول "۳۲ ساله از دانش آموزان پسر خود بین رنج سنی ۱۴ تا ۱۷ ساله سوء‌استفاده کرده است.

این معلم که در دبیرستانی در تگزاس آمریکا مشغول به کار بوده به دلیل اتهامات وارده به زودی به ۲۰ سال زندان و ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی محکوم خواهد شد.گزارش‌های پلیس نشان میدهد ا معلم خاطی هنگامیکه متوجه شده یکی از دانش‌آموز پسر ۱۶ ساله که از او سوء‌استفاده می‌کرد در حال صحبت کردن با دختری هم سن و سال خود است عصبانی شده و به سمتش قیچی پرتاب کرده و به همین دلیل این نوجوان نیز از معلم متجاوزش شکایت کرده و پرده از سوء استفاده‌های جنسی اش برداشته است.

نوجوان به پلیس بیان کرد که معلمش بار‌ها او را به اتاق هتلی در منطقه دعوت کرده و از او خواسته تا ملاقاتهایشان را پنهان نگه دارد در غیر اینصورت نمرات کلاسی اش را پایین خواهد داد.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی