تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نوبخت: فوق العاده ویژه فرهنگیان برقرار شد

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش، نوشت: فوق العاده ویژه فرهنگیان، بویژه معلمان بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی از مراجع ذی‌صلاح تعیین و برقرار شده است.

کد خبر: ۹۷۲۸۳
۱۰:۰۷ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

نوبخت برقراری فوق العاده ویژه فرهنگیان

دیدارنیوز ـ محمد باقر نوبخت در این نامه یادآور شد: در ارتباط مجازی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ برخی از فرهنگیان محترم گلایه کردند، فوق‌العاده ویژه ناقص اجرا شده است؛ لذا تأکید شد؛ باید به طور کامل اجرا شود که با عنایت به نامه ارسالی آن وزارتخانه، فوق العاده ویژه فرهنگیان، به ویژه معلمان، بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی، از مراجع ذی صلاح تعیین و برقرار شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در استمرار جبران بخشی از خدمات فرهنگیان برای سال ۱۴۰۰ در قالب اجرای نظام رتبه بندی معلمان تأمین اعتبار شده است که پس از تصویب مجلس شورای اسلامی از یکم فروردین ۱۴۰۰ قابل پرداخت خواهد بود.

برچسب ها: فرهنگیان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
هایده برهمند من مشاور مدرسه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
0
0
باسلام من مشاور مدرسه منطقه ۱۶ هستم نمیدانم به چه دلیلی حق فوق العاده شغل من ومعوقه هایش مانده لطفا به این پول نیاز دارم تو خدا من یک زن مطلقه هستم هزار بدبختی دارم حق فوق العاده ویژه برای من نزده شده تو خدا بهمن کمک کنید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی