تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قیمت پژو ۲۰۶ زیر ۲۰۰ میلیون تومان/ مخالفت وزیر صنعت با عرضه خودرو در بورس کالا

بازار خودرو در اولین روز تیرماه ۱۴۰۰ با نوسانات قیمت مواجه شده و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ برای اولین بار در یک ماه اخیر زیر ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

کد خبر: ۹۷۲۷۷
۰۹:۵۷ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

قیمت پژو ۲۰۶ زیر ۲۰۰ میلیون

دیدارنیوز ـ نوسانات قیمت در بازار خودرو یکسره کاهشی یا افزایشی نیست به صورتی که برخی خودرو‌ها روند نزولی قیمت را طی می‌کنند و بعضی دیگر روی مدار گرانی قرار گرفته اند.

این وضعیت نشانه سردرگمی بازار از افق پیش رو است چرا که با وجود خوش بینی به ساماندهی بازار خودرو در دولت جدید، هنوز برنامه روشنی برای این امر رونمایی نشده است. از سوی دیگر، وزیر صنعت با عرضه خودرو در بورس کالا مخالفت کرده و از نظر فعالان بازار این مخالفت به معنی تداوم شرایط فعلی – نابرابری عرضه و تقاضا و ادامه سیاست فروش خودروی صفر از طریق قرعه کشی – تلقی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان با بررسی معاملات بازار خودرو گزارشی تنظیم کرده که بر اساس این گزارش و طبق معاملات انجام شده امروز (یکم تیر ۱۴۰۰) قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با نوسان ۲ میلیون تومانی همراه است.

امروز پژو پارس (ساده) مدل ۱۴۰۰در بازار با کاهش ۲ میلیون تومانی به مبلغ ۲۳۶ میلیون تومان رسیده است. قیمت پژو ۲۰۶تیپ ۲ (ساده) حدود یک میلیون تومان ارزان شده و به نرخ ۱۹۹ میلیون تومان خرید و فروش شد، اما پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۱۴۰۰ با افزایش ۲ میلیون تومانی به رقم ۲۱۰ میلیون تومان رسید.

کاهش ۲ میلیونی پژو ۲۰۶ صندوق دار و کاهش ۳ میلیونی کوئیک

همچنین قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار v ۸ (۱۴۰۰ به قیمت ۲۶۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که این رقم بیانگر کاهش ۲ میلیون تومانی نسبت به آخرین معاملات دیروز است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای (رینگ فولادی) حدود ۴ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کردو به مبلغ ۲۸۲ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

قیمت کوییک دنده‌ای وکوییک دنده‌ای ۱۴۰۰ نیز در معاملات امروز بازار خودرو با کاهش ۳ میلیون تومانی به ترتیب به قیمت ۱۴۵ میلیون تومان و ۱۵۰ میلیون تومان رسید. سایپا ۱۳۱ حدود یک میلیون تومان ارزان شد و به مبلغ ۱۲۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی