تیتر امروز

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

خرید خودرو ۶۵۰ تا ۷۵۰ میلیونی با بهترین مشخصات فنی

در این مقاله از همراه مکانیک، به بررسی ویژگی‌های فنی دو خودروی وارداتی با پیشرانه‌های قدرتمند و مشخصات فنی مطلوب می‌پردازیم. خودروهایی که در رنج حدود ۷۳۰  تا ۷۵۰ میلیون تومان قرار دارند.

کد خبر: ۹۷۲۳۳
۱۵:۵۶ - ۰۱ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز: خرید خودرو در سال‌های اخیر و باوجود تحریم‌ها، به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده‌است. در این ایام به‌ندرت می‌توان خودرویی با پیشرانه‌ی قدرتمند و عملکرد فنی مطلوب را پیدا کرد. به‌خصوص با ورود خودروهای چینی به کشور و عدم‌تلاش خودروسازان داخلی در زمینه تولید خودروهایی با ویژگی‌های فنی مناسب، این مسئله دشوار‌تر هم شده‌است. اما جای امیدواری است که هنوزهم با کمی جستجو، می‌توان نمونه‌هایی را پیدا کرد که ازلحاظ فنی عملکرد مطلوبی دارند در بازار خرید و فروش خودرو کارکرده، هنگام فروش خودرو، صاحب خود را به دردسر نمی‌اندازند. در این مقاله از همراه مکانیک، به بررسی ویژگی‌های فنی دو خودروی وارداتی با پیشرانه‌های قدرتمند و مشخصات فنی مطلوب می‌پردازیم. خودروهایی که هم‌اکنون، در رنج قیمتی حدود ۷۳۰  تا ۷۵۰ میلیون تومان قرار دارند.

خرید کیا سراتو مدل 2015 فول

خرید خودرو ۶۵۰ تا ۷۵۰ میلیونی با بهترین مشخصات فنی

خرید و فروش کیا سراتو ؛ بازار خودرو کیا سراتو به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. همچنین به‌دلیل این‌که اکثر مردم در مورد مشخصات فنی و شرایط بازار خرید کیا سراتو اطلاعات کافی ندارند، فرصت مناسبی برای سوءاستفاده‌کنندگان از بازار فروش کیا سراتو فراهم شده است. همراه مکانیک با متخصصان خبره و مجرب خود در کنار شما است تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید کیا سراتو دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش کیا سراتو کارکرده با قیمت واقعی نیز به شما کمک کند. برای خرید سراتو وارد صفحه زیر شوید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/kia/cerato/

کیا سراتو یکی از خودرو‌های پرطرفدار شرکت کیا است که در کشور ما نیز همواره علاقه‌مندان خود را داشته‌است. این سدان‌های جمع‌وجور، دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی با حجم ۱.۸ لیتری است که نیرو محرکه خود را از آن تامین می‌کند. نیروی این موتور ۱۵۹ اسب بخار قدرت و ۱۹۴ نیوتن‌متر گشتاور را تولید می‌کند که توسط یک جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک به‌سمت چرخ‌های جلو روا‌نه می‌شود. این خودرو دارای شتاب صفر تا صد ۱۰.۵ ثانیه است و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت را به‌ثبت رسانده است. اگر به‌دنبال خرید خودروی مقرون به‌صرفه و با مشخصات فنی مناسب هستید، می‌توانید خرید کیا سراتو مدل 2015 فول را به‌عنوان یکی از اولویت‌های خود در نظر داشته باشید. کیا سراتو مدل ۲۰۱۵ فول، درحال‌حاضر حدود ۷۳۰ میلیون تومان، در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

خرید پژو 2008 مدل 98

خرید خودرو ۶۵۰ تا ۷۵۰ میلیونی با بهترین مشخصات فنی

خرید و فروش پژو 2008 ؛ بازار خودرو پژو 2008 به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. همچنین به‌دلیل این‌که اکثر مردم در مورد مشخصات فنی و شرایط بازار خرید پژو 2008 اطلاعات کافی ندارند، فرصت مناسبی برای سوءاستفاده‌کنندگان از بازار فروش پژو 2008 فراهم شده است. همراه مکانیک با متخصصان خبره و مجرب خود در کنار شما است تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید پژو 2008 دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش پژو 2008 کارکرده با قیمت واقعی نیز به شما کمک کند. برای دیدن آگهی‌های پژو 2008 صفحه زیر را باز کنید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/peugeot/peguet2008/

پژو ۲۰۰۸ یک کراس‌اوور کامپکت فرانسوی است که از سال ۲۰۱۳ به‌عنوان جایگزینی برای مدل ۲۰۰۷ استیشن واگن روانه بازار جهانی شد و به‌دلیل پیشرانه قدرتمند، قیمت مناسب و ارزش خرید بالا، خیلی زود مورد استقبال خریداران ایرانی قرار گرفت. پیشرانه این خودرو از بارزترین مزیت‌های آن به‌حساب می‌آید و در بسیاری جهات با برخی محصولات دی اس و سیتروئن مشترک است. یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ، توانایی تولید ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت این پیشرانه توسط یک جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک به‌سوی چرخ‌های جلو روانه می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی خودرو ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. حداکثر سرعت آن هم ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت است و در مدت حدود هشت ثانیه سرعتش به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. به‌طور کلی پژو ۲۰۰۸ را می‌توان جزو خودروهایی دانست که ازلحاظ عملکرد فنی بسیار خوب عمل می‌کند و صاحب خود را به‌ندرت گرفتار می‌کند. اگر به‌دنبال خرید خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ هستید، باید بدانید که این کراس‌اوور جمع‌وجور با توان فنی مطلوب و شتاب‌گیری عالی، در حال‌حاضر یکی از پرفروش‌ترین محصولات کشور است که در محدوده قیمتی ۷۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و با وجود تولید محدود در کشور، بازار دست دوم بسیار پررونقی دارد.

کلام آخر

در این مقاله از همراه مکانیک، به بررسی مشخصات فنی سه خودروی خارجی خوش‌فروش در رنج قیمتی ۶۵۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان پرداختیم و نمونه‌هایی را بررسی کردیم. نمونه‌هایی که هرچند سال‌های زیادی از زمان اولین ورود آن‌ها به کشور می‌گذرد، اما هنوز برای کسانی‌که بودجه محدود دارند و در عین‌حال به‌دنبال یک خودروی باکیفیت هستند، گزینه‌ای مقرون به‌صرفه به‌شمار می‌آیند. بنابراین خرید خودرو کارکرده، فرصتی ایده‌آل برای عده‌ای از افراد است که به‌دنبال خرید خودروی خارجی با قیمت مناسب هستند. اما نباید دغدغه‌های موجود در بازار خودروهای دست دوم و کارکرده را نیز نادیده گرفت. وجود همین دغدغه و مشکلات باعث پررنگ شدن ضرورت انجام کارشناسی خودرو در معاملات خودرویی می‌شود.

خرید خودرو ۶۵۰ تا ۷۵۰ میلیونی با بهترین مشخصات فنی

کارشناسی خودرو؛ راه‌حلی برای جلوگیری از ضرر مالی در معامله‌های دست دوم

کارشناسی خودرو در معامله خودروهای دست‌دوم و کارکرده برای جلوگیری از ضرر مالی ضروری است زیرا آمارها نشان داده حدود 72 درصد خودروهای دست‌دوم دارای حداقل یک ایراد فنی یا بدنه هستند. کارشناس خودرو یک فرد متخصص و باتجربه است که وظیفه او بررسی سلامت تمامی بخش‌های یک خودرو از جمله بدنه، بخش فنی، موتور، گیربکس و جلوبندی، آپشن‌های و تجهیزات جانبی است. کارشناسی ماشین، اگر به صورت دقیق و کامل انجام شود، ارزش واقعی خودرو را مشخص خواهد کرد. غیر از مدل خودرو، تعداد و نوع آپشن‌های خودرو از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت کارشناسی خودرو محسوب می‌شود. با ورود به این صفحه می‌توانید از خدمت کارشناسی خودرو کارکرده برای بررسی دقیق خودروهای دست دوم استفاده کنید.

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی