تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

قیمت دلار بعد از نطق رئیسی / قیمت سکه و ارز در بازار امروز

قیمت دلار امروز سه شنبه ۱ تیر ماه ۱۴۰۰ به رقم ۲۴،۲۵۶ تومان که با افزایش قیمت رو به رو شد و یورو هم امروز با ارزش ۲۸،۰۸۲ تومان معامله شده است.

کد خبر: ۹۷۱۶۲
۱۲:۵۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۰

قیمت دلار بعد از نطق رئیسی

دیدارنیوز ـ در بازار طلا و سکه هم امروز سکه‌ی تمام بهار آزادی به رقم ۱۰،۳۲۸،۰۰۰ تومان رسید و سکه هم امامی هم با مبلغ ۱۰،۵۱۷،۰۰۰ تومان معامله شد. نیم سکه‌ی بهار آزادی نسبت به دیروز افزایش قیمت داشته است و ۵،۷۳۰،۰۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین ربع سکه بهار آزادی با قیمت ۳،۶۸۵،۰۰۰ تومان در بازار طلا قیمت گذاری شده است. در پایان هم قیمت هر گرم طلا به رقم ۱،۰۴۲،۸۰۰ تومان رسید.

قیمت دلار بعد از نطق رئیسی

قیمت دلار در بامداد امروز تحت تاثیر سخنان رئیس دولت جدید درباره برجام بود. با وجود گمانه‌های مختلف بازار ارز نوسان جدی تجربه نکرد با عین حال کشاکش سیاسی در بازار ارز امروز نیز ادامه داشت.

برخی معامله گران بر این باور هستندکه، احیای برجام با مشکلات زیادی رو به رو خواهد بود. آن‌ها از طریق برجسته کردن همین باور، سعی دارند خریداران بیشتری را به بازار روانه کنند. این گروه از معامله گران دیروز پیرامون صحبت‌های رئیسی، رئیس جمهور منتخب در کنفرانس خبری، جوسازی زیادی کردند، ولی بازار به این جوسازی‌ها حداقل تا ساعت ۱۰ شب توجه زیادی نشان نداد. به گفته فعالان، بازیگران بزرگ تنها در صورتی در موقعیت خرید قرار خواهند گرفت که اسکناس آمریکایی بالای محدوده ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود.

قیمت سکه، قیمت طلا و قیمت دلار امروز سه شنبه ۱ تیر ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

نوع قیمت (تومان)
دلار 24,256
یورو 28,082
پوند 34,183
سکه بهار آزادی 10,328,000
سکه طرح جدید 10,517,000
نیم سکه 5,730,000
ربع سکه 3,685,000
سکه گرمی 2,300,000
گرم طلای 18 عیار 1,024,300
برچسب ها: قیمت دلار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی