تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

افزایش ۴۰ درصدی قیمت بلیت پرواز‌های داخلی صحت ندارد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم خوب نیست افزایش نرخ‌های پرواز منطقی نیست و افزایش ۴۰ درصدی قیمت بلیت پرواز‌ها صحت ندارد.

کد خبر: ۹۷۱۴۷
۱۲:۱۷ - ۰۱ تير ۱۴۰۰

افزایش ۴۰ درصدی قیمت بلیت پرواز‌های داخلی صحت ندارد

دیدارنیوز ـ رحمت‌الله فیروزی درباره برخی اخبار مبنی بر افزایش ۴۰ درصدی قیمت بلیت پرواز‌های داخلی، اظهار کرد: افزایش قیمت بلیت پرواز‌های داخلی کذب و شایعه است. شرکت‌های هواپیمایی البته خواهان افزایش قیمت بلیت‌ها هستند، اما دستورالعملی در این باره ابلاغ نشده است و شرکت‌های هواپیمایی حق افزایش نرخ‌ها را ندارند.

وی افزود: کمیسیون عمران مجلس با دقت این موارد را زیر نظر دارد. بنده با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری صحبت و تأکید کردم که شرکت‌های هواپیمایی حق افزایش نرخ پرواز‌های داخلی را ندارند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: مردم در وضعیت اقتصادی خوبی قرار ندارند و شرکت‌های هواپیمایی نیز باید به این موضوع توجه کنند. البته قبول داریم که شرکت‌های هواپیمایی ضرر زیادی متحمل شده‌اند، اما شرایط کشور به شکلی نیست که افزایش قیمت در برخی خدمات را شاهد باشیم.

فیروزی بیان کرد: سازمان هواپیمایی کشوری باید روی قیمت‌ها نظارت دقیق داشته باشد و دولت نیز باید وظیفه نظارتی خود را انجام دهد. مجلس زمانی می‌تواند در این موارد ورود کند که برای مثال دستگاه‌های نظارتی گزارش دهند که سازمان هواپیمایی کشوری وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهد. مجلس به هر کار جزئی نمی‌تواند ورود کند، اما از حقوق ملت نیز در صورت لزوم دفاع می‌کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بلیط هواپیما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی