تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

تمدید مهلت ارسال آثار سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی

مهلت ارسال آثار سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ویژه توانمندی‌های دانشجویان دختر تا پنجم تیرماه تمدید شد.

کد خبر: ۹۷۰۱۲
۱۴:۳۳ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

 سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی این رویداد، فراخوان سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع‌دستی با هدف الگوسازی در زمینه مد و لباس در حوزه‌های زندگی اجتماعی دانشجویان با هدف افزایش غرور ملی، ایجاد زمینه‌های ورود دانشجویان دختر به فضای کسب و کار در حوزه مد و لباس و صنایع دستی و حمایت از طراحان نوپا و دانشجو در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال و تقویت امید به آینده تا پنجم تیرماه تمدید شد.

بخش‌های رقابتی این دوره از نمایشگاه شامل سه بخش طراحی، الگوسازی و دوخت لباس بانوان با استفاده از به‌روز رسانی یا استفاده مدرن از دست بافته‌ها و رودوزی‌های سنتی کشور، طراحی، الگوسازی و دوخت لباس‌های بانوان با تمرکز بر لباس‌های قومی (بروز رسانی یا استفاده مدرن از لباس‌های اقوام با توجه به کاربرد الگوی آن‌ها با ذکر شناسنامه کار) و هنر‌های پوشیدنی شامل تولیدات صنایع دستی مرتبط با مد و لباس (زیورآلات، کیف، کفش، کمربند و...) است.

همچنین رویکرد‌های این نمایشگاه ملی، الگو‌ها و سبک‌های اصیل و نوین ایرانی-اسلامی در پوشش مبتنی بر نماد‌های فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی، معرفی وجهه مدرن هنر ایرانی در هنر‌های پوشیدنی، مدرن‌سازی پوشش‌های سنتی و قومی، ترویج فرهنگ محیط زیستی در استفاده از متریال سازگار با محیط زیست و یا قابل بازیافت اعلام شده است.

ثبت‌نام دانشجویان در این رویداد از طریق سامانه به آدرس www.fhne.ir امکان‌پذیر است و مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا پنجم تیرماه تمدید شده است. پیش از این مهلت ارسال آثار این نمایشگاه تا پایان خردادماه اعلام شده بود.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند برای دنبال کردن نشست‌های آموزشی، اخبار و اطلاعیه‌های این نمایشگاه آدرس www.instagram.com/fhne.ir را دنبال نمایند.

سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در تابستان ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی