تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عکس شخصی همسر کمال کامیابی نیا سوژه رسانه‌ها شد

کمال کامیابی نیا بازیکن هافبک دفاعی است. وی زاده ۲۸ دی ۱۳۶۷ بازیکن فوتبال اهل ایران است.

کد خبر: ۹۶۸۵۱
۱۴:۳۰ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

عکس شخصی همسر کمال کامیابی نیا سوژه رسانه‌ها شد

دیدارنیوز - کمال کامیابی نیا سابقه عضویت در تیم‌های مس کرمان، راه آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران را دارد و کمال کامیابی نیا در ۵ تیر ۱۳۹۴ به پرسپولیس پیوسته است.  کمال کامیابی نیا متأهل و یک فرزند دارد، برادر همسر او نیز فوتبالیستی سرشناس است.

همسر کمال کامیابی نیا:
چکیده‌ای از بیوگرافی کمال کامیابی‌نیا
نام کامل: کمال‌الدین کامیابی‌نیا

زادروز: ۲۸ دی ۱۳۶۷ (۳۰ سال) 

کمال کامیابی نیا (زاده ۲۸ دی ۱۳۶۷) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه عضویت در تیم‌های مس کرمان، راه آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران را دارد و در ۵ تیر ۱۳۹۴ به پرسپولیس پیوسته است.

کمال کامیابی نیا در حال حاضر بازیکن باشگاه پرسپولیس تهران می‌باشد.

کامیابی نیا مثل بسیاری دیگر از بچه‌های تهران فوتبال را از شهرستان شروع کرد. مس کرمان نخستین باشگاه او بود که سال ۱۳۸۲ در رده جوانان پذیرای کمال شد. سال ۸۶ کامیابی نیا وارد فهرست تیم اصلی مس شد و در لیگ هفتم حرفه‌ای تا لیگ هشتم برای کرمانی‌ها در ایران و آسیا بازی کرد. تابستان ۱۳۸۸ به تهران آمد و راه آهن را تا لیگ دهم همراهی کرد. کمال کامیابی نیا در حال حاضر بازیکن باشگاه پرسپولیس تهران می‌باشد.

کمال کامیابی نیا و علی کریمی

سپس در ادامه سنت قرارداد‌های دو ساله ادوار یازدهم و دوازدهم (۹۲-۹۰) را در تیم شهرداری تبریز گذراند و تابستان ۱۳۹۲ دوباره به تهران آمد تا پیراهن نفت را بر تن کند. کمال فصل سیزدهم و چهاردهم لیگ برتر را با نفت بود و تابستان ۱۳۹۴ با قراردادی دو ساله پرسپولیسی شد.

خواهر کمال کامیابی نیا همسر فوتالیست پرافتخار لیگ برتر ایران حمیدرضا رجبی از بازیکنان پیشکوست فوتبال سایپا و مربی فوتبال می‌باشد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
0
0
33 ساله
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی