تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کاهش قیمت خیار

قیمت خیار با افزایش عرضه پایین می‌آید. درحالی‌که طی هفته گذشته قیمت چند قلم از محصولات فرنگی و صیفی در بازار و میادین افزایش یافته بود، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از افزایش عرضه این محصولات و کاهش قیمت خبر داد.

کد خبر: ۹۶۷۳۴
۰۸:۵۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

کاهش قیمت خیار

دیدارنیوز ـ مصطفی دارایی‌نژاد، درباره بعضی از میوه‌های تابستانی به‌ویژه زردآلو و گیلاس که در مغازه‌های میوه فروشی سطح شهر بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد نیز دلیل گرانی را سرمازدگی باغ‌های این محصولات اعلام کرد.

زردآلو در میادین میوه و تره‌بار نیز چندان ارزان نیست و قیمت آن از ابتدای عرضه تاکنون به زیر ۴۵ هزار تومان نرسیده است. اما درکنار میوه‌ها، برخی از محصولات سبزی و صیفی هم افزایش قیمت داشتند. نرخنامه میادین میوه و تره‌بار نشان می‌دهد، خیار گلخانه‌ای، گوجه بوته‌رس، بادمجان و کدو نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت داشته‌اند و بیشترین افزایش قیمت نیز مربوط به خیار بوده که از ۵هزارو۵۰۰ تومان به ۷هزارو۴۰۰ تومان رسیده است.

به‌گفته رئیس اتحادیه بارفروشان تهران، تغییرات قیمت پیاز و سیب‌زمینی هم که ناشی از اتمام محصولات جنوب کشور بوده با رسیدن محصول از اصفهان و گلستان جبران می‌شود. نرخنامه میادین میوه و تره بار نشان می‌دهد: قیمت سیب‌زمینی نسبت به هفته گذشته ۴هزارو ۵۰۰ تومان کاهش یافته است.

در میادین همچنین سبزیجات و صیفی‌جات فصلی مثل بامیه، غوره و برگ مو نیز نصف و حتی یک سوم قیمت سطح شهر است. قیمت هر کیلو برگ مو در بعضی از مغازه‌های برخی مناطق تهران به یکصد هزار تومان می‌رسد درحالی‌که در میادین ۱۹هزار تومان قیمت خورده است.

او گفت: سیب‌زمینی گلستان، گرگان و اصفهان به‌دست‌آمده و سیب‌زمینی درجه‌یک را ۴ هزار تومان و سیب‌زمینی گرگانی را ۳ هزار تومان می‌فروشند و این ۳ هزار تومان کیلویی ۱۵۰۰تومان آن افت و کرایه حمل می‌شود و ۱۵۰۰تومان برای کشاورز می‌ماند.

کاهش قیمت خیار

منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی