تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

جوایز نقدی برای کتاب‌های برتر انجمن نویسندگان بریتانیا

انجمن نویسندگان بریتانیا اسامی ۳۵ نویسنده و کتاب برگزیده امسال را در حالی اعلام کرد که پیش از برنامه حمایتی خود را از نویسندگان ساکن این کشور اعلام کرده بود.

کد خبر: ۹۶۶۷۷
۱۳:۵۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

 انجمن نویسندگان بریتانیا

دیدارنیوز ـ پابلیشینگ پرسپکتیو نوشت انجمن نویسندگان بریتانیا اسامی نویسندگان و کتاب‌های برتر سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد. این انجمن پیش از این بسته حمایتی از نویسندگان را اعلام کرده بود. انجمن نویسندگان بریتانیا برنامه‌هایی برای کمک و حمایت از نویسندگان این کشور اعلام کرده است که برای امسال اولین این برنامه‌ها بودجه ۳۷۰هزار پوندی است که قرار است طی برنامه منظمی به نویسندگان و ناشران مستقل اختصاص یابد.

طبق اعلام این انجمن کتاب‌ها و نویسندگان زیر در حوزه‌های مختلف به عنوان برترین اعلام شده‌اند:

جایزه بنیاد تام گالون

این جایزه به داستان‌های کوتاه نویسندگان ساکن بریتانیا اختصاص دارد که جایزه هزار پوندی این بخش به «دی‌ام اوکانر» با کتاب «گفته بودم بلند پرواز نکنی» و جایزه ۵۷۵پوندی نیز به «شان لاسک» با کتاب «کورسویی در تاریکی» رسید.

مدال افتخار بتی تراسک

این جایزه به اولین رمان نوشته شده توسط نویسندگان کمتر از ۳۵ سال داده می‌شود که جایزه نقدی ۱۰هزار پوندی آن به توماس مک‌مولان با کتاب «آخرین مرد خوب» رسید. در این حوزه پنج کتاب دیگر نیز برای دریافت جایزه ۳هزار پوندی نیز معرفی شدند.

جایزه بیوگرافی تاریخی الیزابت لانگفورد

این جایزه از سوی انجمن نویسندگان بریتانیا هرساله به بهترین کتاب بیوگرافی نوشته‌شده بر اساس روایتی داستانی و مستندات تاریخی اعطا می‌شود که امسال برای برنده این بخش ۵هزار پوند جایزه نقدی در نظر گرفته شده است. فردریک لاگوال برای کتاب جی‌اف‌کی از انتشارات وایکینگ این جایزه را دریافت خواهد کرد.

جایزه اریک گرگوری

این جایزه هر سال به بهترین مجموعه شعر نوشته‌شده توسط شاعران زیر ۳۰ سال ساکن کشور بریتانیا داده می‌شود که در این دوره برای هفت شاعر اعلام‌شده ۴هزار پوند جایزه نقدی تعیین شده است. مجموعه‌های شعر «صداهای حیوانات» نوشته فوب واکر، «بازی متحد» نوشته مایکل اسکیو، «شعرهای عمو انتی» نوشته گویگا اودوبانجو از جمله این کتاب‌ها هستند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: نویسندگان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی