تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

تأمین آب در شرایط خشکسالی و چالش‌های حفاظت از حیات‌وحش

دوستداران حیات وحش برای تامین آب سالم حیات وحش در مناطق تحت مدیریت، در اقدامی خودجوش، با همکاری حفاظت محیط زیست، آبشخور‌های حیات وحش را پاکسازی و گندزدایی کردند.

کد خبر: ۹۶۶۳۸
۱۲:۰۸ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

خشکسالی و چالش‌های حفاظت از حیات‌وحش

دیدارنیوز ـ مدیر کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال وبختیاری گفت: به منظور تامین آب سالم برای حیات وحش در شرایط خشکسالی و افزایش دمای هوا، آبشخور‌های منطقه حفاظت شده تنگ صیاد با مشارکت دوستداران طبیعت پاکسازی و گندزدایی شد.

شهرام احمدی با اشاره به دغدغه حفاظت محیط زیست برای تأمین آب حیات وحش در شرایط خشکسالی، به عنوان یکی از چالش‌های حفاظت از آن‌ها گفت: پاکسازی و گندزدایی در مناطق تحت مدیریت استان در چند فاز اجرا می‌شود و در گام نخست این اقدام با همکاری دوستداران طبیعت و اعضای سازمان‌های مردم نهاد محلی در پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت تامین آب سالم برای حیات وحش، به ویژه در شرایط خشکسالی پیش بینی‌های لازم برای تامین آب در مناطق تحت مدیریت صورت پذیرفته است. وی تصریح کرد: احداث و آبگیری مخازن و تانکر‌های ذخیره‌ای آب و لوله‌های انتقال آب از جمله اقدامات حفاظتی انجام شده است.

دوستداران محیط زیست همانند گذشته می‌توانند برای ساخت آبشخور و تأمین علوفه حیات‌وحش در شرایط خشکسالی، با محیط زیست همکاری و مشارکت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی