تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

دختران، گول مو‌های بور و انگلیسی حرف زدن پسر شیاد را خوردند

چندی قبل تعدادی پرونده مشابه در کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب تشکیل شد که مال‌باختگان در اظهارات مشابهی عنوان کردند فردی که مدعی بود از اتباع کشور‌های خارجی است، اموالشان را سرقت یا کلاهبرداری کرده است.

کد خبر: ۹۶۵۶۹
۰۸:۲۹ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

دختران و فریب پسر بور و انگلیسی نما

دیدارنیوز ـ با پرس‌وجو از مال‌باختگان مشخص شد متهم با رنگ مو‌های روشن و آشنایی به زبان انگلیسی، خودش را تبعه خارجی و از نزدیکان افراد سفارت‌ها معرفی می‌کرد و با حضور در سمینار‌ها و همایش‌ها با زنان طرح دوستی می‌ریخت. این فرد سپس با وعده ازدواج و خواستگاری به خانه این زنان رفته و پس از گذشت مدتی و اطلاع از محل قرارگرفتن اموال باارزش، در فرصت مناسبی طلا، تلفن همراه و اقلام باارزش مال‌باختگان را سرقت می‌کرده و متواری می‌شده است.

در جریان تحقیقات معلوم شد این متهم قبلا توسط مأموران دستگیر، اما به دلیل نبود ادله کافی آزاد شده بود. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه دختری به کلانتری ۱۳۴شهرک غرب مراجعه و اعلام کرد در یک همایش حضور داشت که فردی با ادعای این موضوع که تبعه آمریکاست و در ظاهر هم مو‌های بور داشت و به زبان انگلیسی سخن می‌گفت، تلفن همراه و وجوه نقدی او را از کیفش از داخل خودروی او سرقت کرده است.

مأموران بلافاصله بعد از شنیدن این شکایت با گشت‌زنی‌های هدفمند سارق را در همان منطقه شهرک غرب شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری، با تأیید این خبر خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده و جرائم ارتکابی این متهم در دست بررسی است.

منبع: شرق
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی