تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

عزیزی خادم درباره آینده اسکوچیچ: هنوز مشخص نیست

رئیس فدراسیون فوتبال پاسخ روشنی به ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران نداد.

کد خبر: ۹۶۳۷۶
۱۸:۳۰ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

عزیزی خادم درباره آینده اسکوچیچ: هنوز مشخص نیست

دیدارنیوز - شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال درباره اتمام قرارداد دراگان اسکوچیچ و احتمال ادامه همکاری با این سرمربی گفت: ان‌شاءالله  باید جلوتر برویم. فکر می‌کنم زمان کافی برای تصمیم‌گیری وجود دارد. قرارداد اسکوچیچ تمام شده است. هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بالاترین مرجع تصمیم گیری است و باید این موضوع بررسی شود. جا دارد از برادران خوبم تشکر کنم. باید برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه و با شانه خالی کردن از پاسخ دادن به این سوال گفت: امید بی‌نهایت دارم که در این مسیر، خداوند همه ما را همراهی کند. همه باید باعث و بانی خوشحالی مردم عزیزی شویم که روزهای سختی را سپری می‌کنند. امیدوارم در روزهای واپسین این دولت و در ادامه، دولت بعدی، توجه ویژه‌ای به فوتبال شود. باید فوتبال را تجاری کنیم. تفاوت این فدراسیون با فدراسیون‌های گذشته اقتصادی شدن آن خواهد بود.

عزیزی خادم تاکید کرد: از شادمانی مردم خوشحال هستیم. باید این را بپذیریم که کار تمام نشده است.

قبل از بازی ایران و عراق، شایعات زیادی درباره مذاکره فدراسیون فوتبال با برخی از گزینه‌ها برای سرمربیگری تیم ملی در ماه‌های آینده صورت گرفته که به نظر می‌رسد چندان خالی از اعتبار نیست.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی