تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

پایان محدودیت‌های کرونایی در هالیوود

ایسنا نوشت: با واکسینه شدن بیش از ۷۰ درصد از جمعیت ایالت کالیفرنیا، محدودیت‌های سینمایی شامل استفاده از ماسک و ظرفیت محدود سالن‌های سینما برداشته شد.

کد خبر: ۹۶۳۶۰
۱۵:۰۳ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

پایان محدودیت‌های کرونایی در هالیوود

دیدارنیوز ـ «گوین نیوسام» فرماندار ایالت کالیفرنیا در یک نشست خبری به صورت رسمی از پایان محدودیت‌های اعمال شده برای سالن‌ها و مخاطبان سینمایی در این ایالت خبر داد.

گیشه سینمای آمریکا که به تدریج در حال بازگشت به روز‌های پرفروغ خود است با رفع محدودیت سالن‌های سینما در مسیر بازگشت سریع‌تر به روند عادی قرار می‌گیرد، گرچه برخی از سینما‌ها در این ایالت که قطب سینمای آمریکاست و دارای بیشترین تعداد سالن سینماست، در حال حاضر اعلام کرده‌اند آمادگی بازگشت سریع به ارائه خدمات با ظرفیت کامل را ندارند.

اوایل هفته جاری، قسمت دوم فیلم هیجانی و ترسناک «یک مکان آرام» به کارگردانی «جان کرازینسکی» محصول کمپانی پارامونت پیکچرز به رکورد جدید در دوران کرونا دست یافت و توانست فروش خود را در گیشه آمریکای شمالی به ۱۰۸ میلیون دلار برساند که از آغاز همه گیری کرونا تا به امروز بی سابقه بوده است.

با کاهش محدودیت‌ها در ایالت کالیفرنیا و دیگر ایالت‌های آمریکا احتمالا فیلم‌های مهمی که در یک سال اخیر به دلیل شرایط کرونایی اکران نشده بودند خود را برای اکران تابستانی آماده خواهند کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی