تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

اعلام تاریخ اکران فیلم اکشن برد پیت

جدیدترین فیلم برد پیت یعنی «قطار سریع‌السیر» که به کارگردانی دیوید لیچ ساخته شده ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) توسط سونی اکران می‌شود.

کد خبر: ۹۶۱۹۷
۱۷:۱۵ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

تاریخ اکران فیلم اکشن برد پیت

دیدارنیوز ـ به نقل از کولیدر، سونی اعلام کرد این فیلم پرستاره هم زمان در سینما‌های آیمکس و دیگر فرمت‌های پرده بزرگ نیز قابل تماشا خواهد بود.

این فیلم که با اقتباس از رمانی ژاپنی به قلم کوتارو ایساکا با عنوان «ماریا بیتل» ساخته شده درباره گروهی از آدمکش‌های حاضر در یک قطار سریع‌السیر در توکیو است که با هم مشکل دارند.

در کنار برد پیت، آرون تیلور جانسون، مایکل شنون، جویی کینگ، برایان تیری هنری، اندرو کوجی، هیرویوکی سانادا، بنیتو ام مارتینس اوکازینو و ساندرا بولاک دیگر بازیگران فیلم هستند.

فیلمنامه اقتباسی این فیلم توسط زک اولکویچ نوشته شده و لیچ در کنار کلی مورمیک و انتونی فوکوآ از تهیه‌کنندگان فیلم هم هست.

این فیلم هم‌زمان با اکران «سونیک خارپشت ۲» و «مرد شمالی» ساخته رابرت ایگرز اکران می‌شود.

بیشتر بدل کای‌های شخصیت برد پیت توسط خود وی انجام شده و وی برای بازی در این فیلم با تحسین همکارانش روبه رو شده است.

منبع: مهر
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی