تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
تابلو بورس

شاخص کل بورس تکان نخورد

در روزی که شاخص کل فرابورس با ریزش همراه بود، شاخص کل بورس تقریباً ثابت بود. شاخص کل هم‌وزن نیز روندی نزولی داشت.

کد خبر: ۹۶۱۲۹
۱۳:۴۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

تابلو بورس شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۵ خرداد، شاخص کل هم‌وزن و شاخص فرابورس روندی نزولی داشتند، ولی این روند نزولی در شاخص کل بورس بسیار ناچیز بود. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۰ درصد تغییر کرد و تنها چیزی حدود ۴۴ واحد کاهش داشت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۱۵۹ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۲ هزار و ۹۴۶ واحدی بر روی ۳۷۳ هزار و ۳۷۴ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «کگل»، «سصفها»، «فولاد»، «فارس»، «فملی»، «خودرو» و «خساپا». شش نماد از این هفت نماد منفی بودند.

نماد‌های «غکورش»، «خودرو»، «ولکار»، «شپنا»، «خساپا»، «خگستر» و «خپارس» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «فگستر»، «فتوسا»، «زملارد»، «چخزر»، «رافزا»، «کرمان» و «کزغال» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۳۹ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۸۸ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز حدود ۵۸۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از سه هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۹۸ واحد ریزش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۳۵۹ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «غصینو»، «آریا»، «ذوب»، «سمگا»، «فرابورس»، «کوثر» و «وهور».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی