تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

رضائیان به پرسپولیس پیوست؟!

شنیده می‌شود که احتمالاً رامین رضاییان به تیم پرسپولیس باز خواهد گشت.

کد خبر: ۹۶۱۰۶
۱۲:۴۰ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

رضائیان به پرسپولیس پیوست؟!

دیدارنیوز - رامین رضاییان که در زمان مربیگری برانکو در پرسپولیس از این تیم کنار گذاشته شد این روزها در کشور قطر فوتبال خود را ادامه می دهد.

درباره آینده رضاییان اما شایعات زیادی به گوش می‌رسد و در جدیدترین شایعه صحبت از بازگشت احتمالی این بازیکن به پرسپولیس مطرح شده است.

این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چندی پیش اعلام کرد که تا پایان فصل لیست خروجی و ورودی بازیکنانش را نخواهد داد و به نظر می‌رسد که انتشار چنین اخباری در فضای مجازی بیشتر گمانه‌زنی است.
 
از طرف دیگر رامین رضاییان همواره درباره پرسپولیس ابراز تمایل کرده و به همین دلیل شاید پروسه بازگشت او به جمع سرخپوشان در پایان فصل کلید بخورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی