تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبر جذاب نقل و انتقالاتی برای استقلالی‌ها

 !فرهاد مجیدی به هواداران قول داده برای فصل آینده یک تیم قوی و مدعی بسازد و این مستلزم جذب چند بازیکن باتجربه و ستاره است.  رضا قوچان‌نژاد بازیکن سابق تیم ملی و مهاجم تیم زووله هلند که در پایان فصل اعلام کرد از این تیم جدا می‌شود، چند روز پیش همراه خانواده‌اش به دبی سفر کرد.

کد خبر: ۹۵۹۷۲
۱۵:۱۹ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

خبر جذاب نقل و انتقالاتی برای استقلالی‌ها

دیدارنیوز - گوچی که از مدت‌ها پیش گزینه رسانه‌ها برای حضور در تیم‌های مطرح ایرانی است اما هر بار هم یک تیم خارجی را برای ادامه فوتبالش انتخاب می‌کند، این بار هم گزینه حضور در خط حمله تراکتور و استقلال شده است.

با توجه به همزمانی حضور قوچان‌نژاد و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در دبی طی چند روز گذشته، شایعاتی درباره دیدار و مذاکره این دو مطرح شده است. فرهاد مجیدی هرچند هنوز لیست خرید و مازاد نداده، اما او به هواداران قول داده برای فصل آینده یک تیم قوی و مدعی بسازد و این مستلزم جذب چند بازیکن باتجربه و ستاره است.»

این گمانه‌زنی در حالی مطرح شده است که قوچان نژاد دو روز پیش در گفتگو با روزنامه همشهری تاکید کرد که هنوز تیمی از ایران به او پیشنهاد نداده است اما پیشنهاداتی که برسد را بررسی خواهد کرد.

این در حالی است که قوچان نژاد یکی از لژیونرهایی است که در سال‌های اخیر یکی از گزینه‌های پرسپولیس بوده و هوادران این تیم علاقه زیادی به جذب او داشته‌اند.

منبع: خراسان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
0
این آقا بیشتر به درد پرپولیس می خوره زیرا اگر سالهای عمرش را با دفاع وسط آن جمع کنند به 75 سال نزدیک می شود که افتخاری برای مکنب لنگ است!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی