تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

آقای رئیسی به نفع هیچ کس کناره گیری نخواهد کرد

مسئول ستاد دانشگاهیان رئیسی گفت: آقای رئیسی به نفع هیچ کس کناره گیری نخواهد کرد و همه موارد مطرح شده کذب است.

کد خبر: ۹۵۹۶۹
۱۷:۳۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

آقای رئیسی به نفع هیچ کس کناره گیری نخواهد کرد

دیدارنیوز - سید محمد حسینی در خصوص بحث کناره گیری نامزدهای جبهه انقلاب به نفع رئیسی اظهار کرد: توقعی که نیروهای انقلاب دارند این است که هر چهار کاندیدای دیگر به نفع آقای رئیسی کنار بروند و ما شاهد انجام یک وفاق باشیم.

وی ادامه داد: از ابتدا هم قرار بر این بود که آقای رئیسی گزینه‌ی اصلی در شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه‌ی پایداری و سایر تشکل‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما به بقیه‌ی کاندیدا ها احترام می‌گذاریم و همه‌ی دوستان تلاش کرده و برنامه های خوبی ارائه کردند اما به نظر می‌رسد باید یکپارچه شویم تا رای‌ها در یک سبد ریخته شود و  رئیس جمهور با یک پشتوانه‎‌ی قوی کار کرده و در عرصه‌ی جهانی و داخلی بتواند وظایفش را به خوبی انجام دهد.

مسئول ستاد دانشگاهیان رئیسی تاکید کرد: آقای رئیسی به هیچ وجه به نفع کسی کناره گیری نخواهد کرد و همه‌ی مسائل گفته شده در این خصوص کذب است و در همه‌ی نظرسنجی ها فاصله‌ی زیادی بین آقای رئیسی و سایر نامزدها وجود دارد.

وی در پایان در خصوص مصاحبه روز گذشته قاضی زاده هاشمی نیز گفت: آقای قاضی زاده امروز مصاحبه خود را تصحیح و تاکید کرد که نمی‌خواهد به جبهه انقلاب لطمه وارد کند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی