تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا

اصل بر بازگشایی مدارس با برنامه‌ریزی مناسب است

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اصل باید بر بازگشایی مدارس از مهر ماه با شرط یک برنامه ریزی مناسب باشد.

کد خبر: ۹۵۸۹۹
۱۱:۵۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

بازگشایی مدارس با برنامه‌ریزی مناسب

دیدارنیوز ـ علیرضا رئیسی روز دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره پویش سپاس از مدافعان و سفیران سلامت در سالن فردوسی باشگاه انقلاب افزود: خانواده‌ها در بازگشایی مدارس نقش مهمی دارند، در این خصوص باید توانمند سازی و آموزش خانواده‌ها در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: تعطیل بودن آموزش حضوری برای دانش آموزان به ویژه دوره ابتدایی آسیب زاست، آسیب ناشی از تعطیلی مدارس را می‌توان بیشتر از لطمه‌های کرونا دانست.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا یادآور شد: در حال حاضر بسیاری از کشور‌های دنیا مدارس را بازگشایی کرده اند. اهمیت بازگشایی مدارس بسیار بیشتر از دانشگاه است، چرا که افرادی وارد دانشگاه می‌شوند که آموزش و پرورش آن‌ها پیشتر صورت گرفته است.

مراسم اختتامیه جشنواره و پویش مدافعان و سفیران سلامت با حضور علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا و معاون وزیر بهداشت و مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش برگزار شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی