تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بایدن: ملکه مرا یاد مادرم می‌اندازد

جو بایدن پس از دیدار با ملکه انگلیس به خبرنگاران گفت: فکر نمی‌کنم این حرفی که میزنم توهین به ملکه حساب شود اما او به شدت مرا یاد مادرم انداخت. ظاهر او و گشاده‌رویی‌اش درست شبیه مادرم بود.

کد خبر: ۹۵۸۹۴
۱۱:۴۱ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

بایدن: ملکه مرا یاد مادرم می‌اندازد

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو و جیل بایدن، رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا و ملکه الیزابت دوم ۹۵ ساله برای صرف چای عصرانه در ویندورز با یکدیگر دیدار کردند.

بایدن ۷۸ ساله کمی قبل از عزیمت به لندن به خبرنگاران گفت: ما صحبت‌های خوبی داشتیم. او می خواست درباره دو رهبری که من قرار است با آنها دیدار کنم ، پوتین ، و  شی جینپینگ بداند؛ ما یک صحبت طولانی داشتیم.
بایدن افزود: من گفتم ای کاش می‌توانستیم بیشتر بمانیم ، شاید بتوانیم ماشین ها را کمی بیشتر نگه داریم. به هر حال ، او بسیار لطف کرد. من ایشان را به کاخ سفید دعوت کردم. 

ملکه جمعه شب پذیرای رهبران گروه هفت کشور ثروتمند و همسرانشان در جنوب غربی انگلیس در ایالت کورنوال محل برگزاری اجلاس سه روزه بود. پیش از آن ، جیل بایدن گفته بود که آنها مشتاقانه منتظر دیدار با ملکه هستند و این یک قسمت هیجان انگیز از سفر آنهاست.

در طول ۶۹ سال سلطنت بر بریتانیا ، طولانی‌ترین دوره سلطنت در انگلیس ، ملکه  با ۱۴ رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرده است. بایدن‌ها در ۲۰۲۱ ، ترامپ  ۲۰۱۸ ، اوباما  ۲۰۱۶ ، جورج دبلیو بوش و همسرش  ۲۰۰۸ ، ، کلینتون‌ها  ۲۰۰۰ ، بوش پدر ۱۹۹۱ ، ریگان‌ها ۱۹۸۲ ، کارترها ۱۹۷۷ ،جرالد فورد ۱۹۷۶  نیکسون ۱۹۷۰ ،کندی ۱۹۶۱ ، آیزنهاور ۱۹۵۷ و ترومن ۱۹۵۱ با ملکه دیدار کرده‌اند.

جو بایدن و همسرش کمی پس از دیدار با ملکه انگلیس لندن را به مقصد بروکسل ترک کردند. 

منبع: ایسنا
برچسب ها: جو بایدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
0
یارو به مهمانش گفت چایی میخوری یا قهوه مهمانش گفت راستی حال مادرت چطوره
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی