تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو
مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور و همراهان

پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.

مهر علیزاده در ارومیه: متاسفانه فضای انتخابات همچنان سرد است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه فضای انتخابات سرد بود و رد صلاحیت‌ها بیش از پیش به این سردی دامن زد.

کد خبر: ۹۵۸۸۱
۱۱:۰۸ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

مهر علیزاده در ارومیه: متاسفانه فضای انتخابات همچنان سرد است

دیدارنیوز - محسن مهرعلیزاده در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرآنلاین در ارومیه گفت: متاسفانه فضای انتخابات بسیار سرد است، گرچه پیش بینی می‌شد فضای انتخابات سرد باشد ولی رد صلاحیت‌های شورای نگهبان، بیش از قبل این فضا را سردتر کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری اضافه کرد: در فاصله ۳ روز مانده به پایان تبلیغات، فضا گرم نشده و امیدواریم اتفاقاتی در این چند روز رخ دهد

کاندیدای ریاست جمهوری در خصوص مناظره‌ها گفت: نحوه طراحی مناظره‌ها طوری بود که هیچ برنامه‌ای توسط کاندیداها اعلام نشد و در ابتدای مناظرات هم این موضوع را اعلام کردم، بهتر بود در مناظرات برنامه‌های هر یک از نامزدها گفته و در مورد آنها صحبت و بحث انجام می‌شد، با این حال بدلیل رویه نامناسب، شاهد صحبت‌های غیرمرتبط بودیم

مهرعلیزاده در خصوص تفاوت انتخابات امسال با سال ۸۴ گفت: انتخابات امسال با سال ۸۴ متفاوت است، از این نظر که در سال ۸۴ علاقه به مشارکت بود ولی اکنون مردم تصمیمی برای رای دادن نگرفته اند، باید برای آن تصمیمی گرفته می‌شد و با توجه به زمان اندک شاید دیر شده باشد.

مهرعلیزاده درخصوص احتمال کناره گیری‌اش به نفع همتی یا برعکس افزود: مشخص نیست و باید به انتظار روزهای آینده بنشینیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: امیدوارم مردم حق قانونی، خدادادی و مسلم خود را در روز جمعه در پای صندوق با مشارکت خود انجام دهند و قهر کردن با صندوق مشکلی را حل نخواهدکرد،  همچنان اعتقاد دارم برای دفاع از جمهوریت، مردم باید به پای صندوق‌ها بیایند تا نظر خود را اعلام کنند تا اتفاقاتی مثل انتخابات ۷۶ و ۹۲ رقم بزنند.

وی روز گذشته در سفری به ارومیه در جمع مردم سخنرانی کرد که در بخشی از سخنانش خطاب به مردم گفت: نباید به عده‌ای فرصت طلب و انحصار طلب و تمامیت خواه که از دو سال قبل برای جبران شکست چهار سال قبل خود برنامه‌ریزی کرده‌اند فرصت تحمیلشان به مردم را داد و شما مردم باید با استفاده از حق رای خود به میدان بیایید.

برچسب ها: مهرعلیزاده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی