تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حداد عادل: نرجس سلیمانی به خدمات اجتماعی علاقه‌مند است

علامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: خانم نرجس سلیمانی ابتدا به صورت انفرادی در عرصه حضور پیدا کردند و ما چون احتمال دادیم شاید به این شکل توفیقی نداشته باشند و این عدم توفیق مورد سوءاستفاده رسانه‌های معاند قرار گیرد، بحث حضور ایشان در فهرست را مطرح کردیم.

کد خبر: ۹۵۷۳۴
۱۳:۰۵ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

حداد عادل: رجس سلیمانی به خدمات اجتماعی علاقه‌مند است

دیدارنیوز - علامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: خانم نرجس سلیمانی ابتدا به صورت انفرادی در عرصه حضور پیدا کردند و ما چون احتمال دادیم شاید به این شکل توفیقی نداشته باشند و این عدم توفیق مورد سوءاستفاده رسانه‌های معاند قرار گیرد، بحث حضور ایشان در فهرست را مطرح کردیم.

 حداد عادل گفت: حتی بعداً بخاطر احتمال برخی سوءبرداشت‌ها پیشنهاد انصراف به ایشان دادیم اما مصمم بودند و هستند که حضور داشته باشند.

او ادامه داد: حضور نام سلیمانی قطعا موجب برکت این فهرست است اما اینگونه نیست که این امر برای اعتبار فهرست ما صورت گرفته باشد.

حداد عادل تاکید کرد که دو بار درباره ایشان در جلسه شورای ائتلاف رای‌گیری شد.
او گفت: خانم نرجس سلیمانی تحصیلات حقوق و علوم سیاسی دارند و به خدمات اجتماعی علاقه مندند.


منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی