تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

قیمت بلیت هواپیما در پرواز‌های داخلی افزایش نمی‌یابد

در پی برخی گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال افزایش قیمت بلیت هواپیما، معاون سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در پرواز‌های داخلی وجود ندارد.

کد خبر: ۹۵۶۵۷
۰۹:۴۳ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

قیمت بلیت هواپیما

دیدارنیوز ـ در روز‌های اخیر برخی گمانه‌ها و شایعات درباره احتمال افزایش قیمت بلیت هواپیما در پرواز‌های داخلی مطرح شد و این سوال را در ذهن ایجاد کرد که آیا هزینه سفر‌های هوایی برای مردم افزایش پیدا خواهد کرد؟

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری در این باره اظهار کرد: فعلا هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در پرواز‌های داخلی وجود ندارد.

ابوالقاسم جلالی افزود: برای پیشگیری و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی در این زمینه، نظارت‌های لازم مانند گذشته انجام خواهد شد و ادامه پیدا خواهد کرد تا نرخ مصوب اعلام شده به درستی اعمال شود.

البته در آبان ماه سال گذشته شورای عالی هواپیمایی کشوری تصویب کرد که شرکت‌های هواپیمایی اجازه دارند در نهایت تا ۱۰ درصد به نرخ پرواز‌های داخلی نسبت به نرخنامه به روز شده در خرداد ماه امسال اضافه کنند و از سوی دیگری محدودیت حداقل نرخ برای پرواز‌های داخلی برداشته شد و در واقع خبری از دامنه قیمت نیست. این یعنی شرکت‌های هواپیمایی فقط باید سقف قیمت بلیت‌های خود را برای هر مسیر پروازی رعایت کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بلیط هواپیما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی