تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

اولین پاسخ منفی قهرمان اسپانیا به شیاطین سرخ

اتلتیکو مادرید نخستین پیشنهاد منچستریونایتد برای کیه ران تریپیر را رد کرد.

کد خبر: ۹۵۴۰۵
۱۳:۴۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

اولین پاسخ منفی قهرمان اسپانیا به شیاطین سرخ

دیدارنیوز - کیه ران تریپیر دو سال پیش بود که با ۲۲ میلیون یورو از تاتنهام راهی اتلتیکو شد. بسیاری از این انتقال غافلگیر شدند، ولی تریپیر توانست زیر نظر دیه گو سیمئونه هم به درخشش خود ادامه دهد و فصل قبل یکی از خوب‌های اتلتیکو در راه کسب عنوان قهرمانی لالیگا بود.

مدافع راست ۳۰ ساله انگلیسی، اما این روز‌ها سخت مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد و طبق ادعای نشریه اتلتیک، پیشنهادی ۱۲ میلیون یورویی نیز برای وی ارائه داده اند که بلافاصله از سوی اتلتیکو رد شده است.
یونایتد می‌داند که اتلتیکو از لحاظ اقتصادی در شرایط مطلوبی نیست و به فروش چند بازیکن خود برای ایجاد توازن اقتصادی نیاز دارد، ولی باشگاه مادریدی به فروش تریپیر فکر نمی‌کند و سیمئونه معتقد است این بازیکن یکی از ارکان تیم در فصل آینده است.

منچستریونایتد، اما با توجه به ابراز علاقه تریپیر به بازگشت به فوتبال انگلیس، همچنان خوشبین و امیدوار است که در مذاکرات بعدی و با افزایش رقم انتقال بتواند اتلتیکو را متقاعد کند. فصل انتقالات هنوز شروع نشده و تمرکز بسیاری از امشب به یورو ۲۰۲۰ خواهد بود، ولی مسئولان یونایتد معتقدند که به زودی می‌توانند تریپیر را به خدمت بگیرند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی