تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

بازگشت ملی‌پوش والیبال به ایران

با ورود جواد کریمی به جمع ملی‌پوشان حاضر در حباب لیگ ملت‌ها با تصمیم ولادیمیر آلکنو، علی شفیعی محل مسابقات را ترک می‌کند.

کد خبر: ۹۵۴۰۲
۱۳:۳۷ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

بازگشت ملی‌پوش والیبال به ایران

دیدارنیوز - جواد کریمی پاسور ۲۳ ساله تیم ملی که با فراخوان سرمربی تیم ملی سه‌شنبه به ایتالیا پرواز کرد و سه روز در منطقه زرد لیگ ملت‌ها واقع در شهر بولونیا در قرنطینه بود، روز جمعه اجازه می‌یابد تا با ورود به حباب لیگ ملت‌ها به جمع ملی‌پوشان حاضر در این مسابقات بپیوندد.
بنا به مقررات برگزاری مسابقات تعداد اعضای هر تیم در حباب لیگ ملت‌ها نباید بیش از ۲۵ نفر باشد و با توجه به اینکه ورود کریمی جمع اعضای تیم ایران را به ۲۶ نفر می‌رساند، ضرورتا باید یک فرد از لیست تیم ملی در حباب مسابقات کاسته شود که با تصمیم ولادیمیر آلکنو این فرد علی شفیعی نام گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی