تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حاشیه دختر مهرعلیزاده

در مرداد ماه ۹۸ غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حکمی سعیده مهرعلیزاده دختر محسن مهرعلیزاده معاون رئیس جمهور در دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

کد خبر: ۹۵۲۵۴
۱۸:۳۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ دومین مناظره ۷ نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری هم روز گذشته برگزار گردید. فارغ از تمام پاسخ‌ها و برنامه‌هایی که نامزد‌ها در این مناظره ارائه دادند، یک حاشیه تکراری بار دیگر در این مناظره به چشم خورد.

محسن مهرعلیزاده در بخش نخست مناظره بار دیگر به تکرار ادعای دروغ خود درباره تحصیلات آیت الله رئیسی می‌پردازد و می‌گوید: «من با توجه به اینکه آقای رئیسی قاضی هستند از ایشان می‌خواهم که در این زمینه دقت بیشتری کنند؛ من نمی‌دانم ما اخلاق یا بد اخلاقی را چه تعریف می‌کنیم؛ مطلبی که درباره مدرک تحصیلی آقای رئیسی عرض کردم، مطلب حقی بود؛ آقای رئیسی از نظر کلاسیک ۶ کلاس درس خواندند و من هم با احترام عرض کردم که ایشان پس از دروس حوزوی، این دروس را معادل سازی کردند و دکترا گرفتند. من عرض کردم که اصولاً علم اقتصاد مثل علم پزشکی، علم خاص خود را می‌خواهد.»

وی در ادامه می‌گوید: «مسائل اخلاقی را باید در عمل و در جامعه جاری کنیم؛ دو روز پیش صدا و سیما ۵ دقیقه از فیلم تبلیغاتی بنده را سانسور کرد؛ این بد اخلاقی است و دیدیم که دو روز پیش مردم در فضای مجازی غوغا کردند و گفتند که صدا و سیما که زمانی گفته می‌شد ملی باید باشد، میلی و امروز عشقی شده است.»

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: «سوال من از آقای قاضی به عنوان یک قاضی این است که به چه دلیل فیلترینگ را پی در پی پیگیری می‌کنید؛ چرا اجازه می‌دهید پیامک‌هایی به دختر خانم ارسال شود»

تکرار این ادعای دروغ در حالی است که مدرک تحصیلی و روند دریافت آن از سوی آیت الله رئیسی کاملا مشخص و دانشگاه شهید مطهری طی بیانیه اعلام کرده است: «آیت الله رئیسی پس از طی تمام و کمال مراحل علمی موفق به کسب مدرک دکترای فقه و حقوق خصوصی از این مرکز علمی وزین شده‌اند»

چند کلام با جناب مهرعلیزاده!

آقای مهرعلیزاده! حتما مطلع هستید که یکی از مشکلات کشور آقازاده‌ها و ژن‌های خوب هستند که بر روی سرمایه و پست‌های گوناگون در این سرزمین چنبره زده و در حال غارت بیت المال هستند!

جناب مهرعلیزاده! مشکل امروز دختر خانم‌های این جامعه، پیامک گشت ارشاد نیست، مشکل آن‌ها این است که شغل ندارند، بسیاری از ان‌ها حتی از حق بیمه برخوردار نیستند، مدرک تحصیلی دارند، اما شغلی برایشان پیدا نمی‌شود! سن ازدواجشان فرا رسیده ۵۰ میلیون تومان وام در اختیارشان می‌گذاریم و ان‌ها را راهی بازاری می‌کنیم که تنها دو قلم جنس یعنی گاز و یخچال آن ۵۰ میلیون تومان می‌شود! خانواده هایشان از پس هزینه سرسام آور جهزیه بر نمی‌آیند، دختران مجبورند به دنبال شغلی مناسب بگردند! اما چند درصد در نهایت موفق می‌شوند شغلی مناسب پیدا کنند؟!

آقای استاندار! مشکل دختر خانم‌های این جامعه این است که یک ژن خوب به نام سعیده مهرعلیزاده در یکی از دانشگاه‌های مالزی در رشته طراحی دوخت مدرک کارشناسی می‌گیرد و بعد به عنوان دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت منطقه آزاد کیش منصوب می‌شود! البته که در نحوه دریافت مدرک تحصیلی این ژن خوب شبهات زیادی بوجود امده است!

جناب مهرعلیزاده! یکی از دلایلی که مردم نگاه خوبی به آیت الله رئیسی دارند این است که او با عملکرد خود ثابت کرد که می‌تواند ریشه‌ی این ژن‌های خوب در کشور را بخشکاند!

به گزارش سرویس سیاسی یکتاپرس؛ یادآور می‌شویم که در مرداد ماه ۹۸ غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حکمی سعیده مهرعلیزاده دختر محسن مهرعلیزاده معاون رئیس جمهور در دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
باید ژنهای خوب هم مثل بقیه مردم جویای کارباشند نه سفارش اربابها بهترین پست وبهترین حقوق استخدام شوند جایکاه نخبه گان را بگیرند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
0
0
فقط احمدی نژاد، اگر بود حساب مهرعلیزاده رو خوب می رسید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی