تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

عضو شورای وحدت اصولگرایان: ریزش آرا رئیسی در نظرسنجی‌ها، نظرسازی است

عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نظرسنجی‌هایی که ریزش آرای رئیسی را مطرح می‌کنند نظرسازی است البته که قطعا شرایط در روز آخر تغییر می‌کند و مناظرات هنوز باقی هستند.

کد خبر: ۹۵۲۴۹
۱۸:۱۰ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

عضو شورای وحدت اصولگرایان: ریزش آرا رئیسی در نظرسنجی‌ها، نظرسازی است

دیدارنیوز ـ لاله افتخاری عضو شورای وحدت اصولگرایان در رابطه با آخرین نظرسنجی‌ها در مورد کاندیدا‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمار‌ها متفاوت است، اما بحث بر سر این است که اگر مردم به خوبی گوش بدهند می‌ببینند رئیسی با رعایت ادب و انصاف اقدام به مناظره می‌کند و دست خوبی در این مناظره دارد. اما کسی که تخریب می‌کند پس از ریاست جمهوری چگونه می‌خواهد حقوق مردم را احیا کند.

افتخاری تصریح کرد: نظرسنجی‌هایی که ریزش آرای رئیسی را مطرح می‌کنند نظرسازی است البته که قطعا شرایط در روز آخر تغییر می‌کند و مناظرات هنوز باقی هستند.

عضوی شورای وحدت اصولگرایان خاطرنشان کرد: رئیسی هرگز نگفته بود که اصلا در انتخابات حضور پیدا نمی‌کند وگرنه آحاد ملت با شورای وحدت از او دعوت نمی‌کردند.

افتخاری تاکید کرد: جلیلی صاحب فکر و اندیشه است و من مطمئن هستم تا پایان انتخابات تصمیم دقیقی مبنی بر انصراف می‌گیرد، من اگر جای سعید جلیلی بود قطعا انصراف می‌دادم. 

منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
من ماندم اقای ابراهیم رییس با شیش کلاس سوادچگونه میخواهدایران. رااداره کنند
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی