تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ارزش بیت‌کوین ۱۰ درصد کاهش یافت

ارزش بیت‌کوین با ۹.۷ درصد کاهش به ۳۲۳۱۸ دلار رسید. سرمایه بازار ۱۰ ارز مجازی برتر دنیا بین ۷.۳ و ۱۲.۹ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته پایین آمده است.

کد خبر: ۹۵۱۳۰
۱۲:۲۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

ارزش بیت‌کوین ۱۰ درصد کاهش یافت

دیدارنیوز ـ به نقل از راشا تودی نوشت: نگرانی‌های پولی آمریکا و ادامه سختگیری‌های چین در مورد ارزهای مجازی باعث شد قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه تا پایین‌ترین رقم طی یک هفته گذشته کاهش یابد.

بزرگ‌ترین ارز مجازی دنیا در ساعت ۷:۰۵ به وقت گرینویچ با ۹.۷ درصد کاهش، ۳۲۳۱۸ دلار معامله شد. این رقم بیشترین کاهش روزانه ارزش بیت‌کوین را از بیست و هشتم ماه مه نشان می‌دهد. سایر ارزهای مجازی هم در روز سه شنبه کاهش قیمت داشتند. سرمایه بازار ۱۰ ارز مجازی برتر دنیا بین ۷.۳ و ۱۲.۹ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است.

تحلیلگران عقیده دارند افزایش سختگیری‌ها در مورد تجارت و استخراج بیت‌کوین در چین یکی از دلایل این سقوط قیمت بوده است. مقامات چین چندین حساب مرتبط با ارزهای مجازی را در پلتفرم ویبو که یک رسانه اجتماعی مانند توئیتر است مسدود کرده‌اند.

این احتمال هم وجود دارد که فدرال رزرو به آمریکا سیاست پولی خود را که مبتنی بر تقویت نقدینگی بود تغییر دهد. البته برخی عقیده دارند تغییر این سیاست تاثیری بر ارزهای مجازی و طلا نمی‌گذارد.

خبر بازپس گیری بخش بزرگی از باج پرداخت شده توسط شرکت خط لوله کلونیال به هکرها توسط وزارت دادگستری آمریکا بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران ارز مجازی بوده است چون این باج با بیت‌کوین پرداخت شده بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی