تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وزارت بهداشت: روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کنند

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به اظهارات برخی نامزد‌های ریاست جمهوری در دومین برنامه مناظره تلویزیونی، ضمن اشاره به اقدامات ۱۴ ماه گذشته این وزارتخانه در مواجه به کرونا، از آنان خواست در مورد واکسن کرونا مسایل را به گونه دیگر جلوه ندهند.

کد خبر: ۹۵۱۰۱
۱۰:۵۴ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

وزارت بهداشت روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کنند

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزارت بهداشت اعلام کرد: طرح تحول سلامت، توجه ویژه دولت به مهمترین موضوع مغفول در سال‌های قبل از آن بود و البته دستاورد‌های آن متعلق به همه ملت است و همان زیرساخت‌های ایجاد شده خود را بسان سنگ بنا در توان مثال زدنی کشور در مقابله با کرونا و ارتقای صنعت واکسن در سخت‌ترین روز‌ها و ماه‌های تحریم نشان داد.

وزارت بهداشت افزود: پویش ره سلامت با شعار تداوم توسعه همگام با مهار کرونا در حالی رکورد بی‌نظیر توسعه زیرساختی در نظام سلامت را در ۱۴ ماه گذشته رقم زد که کشور دشوارترین روز‌های بودجه‌ای را تجربه می‌کرد.

۱۴ ماه مجاهدت، تلاش و ایثار در مسیر مقابله با کرونا، نوسازی و بازسازی بیمارستان‌ها، راه اندازی ۱۴۰ دستگاه سیتی اسکن پیشرفته، رشد ۵۰ درصدی تخت بستری ویژه (ICU)، رشد ۱۰۰ درصدی ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان‌ها و بهره برداری از ۱۴۰۰ پروژه سلامت و بیش از ۱۴۰۰۰ تخت بستری به عنوان یک رکورد برای همیشه نظام سلامت ایران در همین بازه زمانی کوتاه را دیدگان منصف خواهند دید و به قضاوت خواهند نشست.

پیرامون ادعا‌هایی در مورد واردات واکسن و مشارکت بخش خصوصی هم درحالیکه بیش از ۳۸ مجوز برای شرکت‌های بخش خصوصی صادر شده است و البته تاکنون به ثمر ننشسته، واقعیت‌های بازار جهانی واکسن نیز مشخص است چنانکه برای آن سه ماهی که نامزد محترم وعده دادند، هم ریل گذاری شده است، می‌دانند لذا روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کنند.

از ۱۸ میلیون دز واکسن در مرداد ماه گذشته صحبت می‌کنند در حالیکه کشور سازنده مورد ادعا خود تا آبان ماه حتی ۱میلیون دز واکسن نداشته است، می‌گویند در حالیکه نزدیکترین افراد و افکار به ایشان تا دیروز خرید واکسن را همگامی با توطئه جهانی علیه جمعیت مردمان اعلام می‌کردند، می‌دانند، اما جور دیگر وانمود می‌کنند.

وزارت بهداشت، اما حق خود در پاسخگویی به اظهارات اهانت گونه به مدافعان سلامت و پایمال کردن خون تک تک شهدای عزیز سلامت را برای خود محفوظ می‌داند و قطعا از کمیسیون انتخابات و نهاد‌های نظارتی و رسانه ملی موضوع ارائه وقت لازم برای پاسخگویی به موارد ناصواب و نشر اکاذیب در اظهارات برخی کاندیدا‌ها و دفاع از حرمت خون شهدای عزیز مدافع سلامت و پاسخ به این قدرناشناسی از زحمات، مجاهدت و ایثار ۱۴ ماهه مدافعان سلامت در سراسر کشور را در دستور کار خود دارد.

نخستین دور مناظره تلویزیونی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه ۱۵ خرداد و دومین مناظره نیز روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد برگزار شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: وزارت بهداشت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی