تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

خیز وزیر بهداشت اسرائیل برای کنار زدن نتانیاهو از رهبری لیکود

یک شبکه رسمی عبری دوشنبه شب گزارش داد که وزیر بهداشت اسرائیل به رهبرانی در حزب لیکود اعلام کرده که درصدد است با بنیامین نتانیاهو برای ریاست بر حزب لیکود رقابت کند.

کد خبر: ۹۴۹۰۸
۱۰:۲۵ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

خیز وزیر بهداشت اسرائیل برای کنار زدن نتانیاهو از رهبری لیکود

دیدارنیوز - به نقل از شبکه اسرائیلی کان، یولی ادلشتاین، وزیر بهداشت اسرائیل با افراد برجسته در حزب لیکود دیدار کرده و خواهان برخورداری از حمایت آنها برای جانشینی وی بعد از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و رئیس کنونی لیکود شد.

ادلشتاین در اظهاراتی غیرعلنی گفت: باید نتانیاهو ۷۱ ساله را که از ۱۹ سال قبل ریاست این حزب را برعهده دارد، جایگزین کرد.

شبکه کان از منابعی در لیکود نقل کرد که نتانیاهو برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست این حزب در نزدیک‌ترین زمان ممکن برنامه‌ریزی می‌کند تا مجدداً عهده دار ریاست حزب لیکود شود.

بعد از اینکه ائتلاف دولتی میان "لاپید و بنت" از تصمیم خود برای تشکیل دولتی جدید خبر داد، برخی از رهبران حزب لیکود احساس می‌کنند که قدرت این حزب در خطر قرار گرفته است. اگر کنست (پارلمان اسرائیل) به دولت جدید رای اعتماد دهد، به ۱۲ سال نخست وزیری نتانیاهو پایان می‌دهد.

در واکنش به گزارش شبکه کان، دفتر ادلشتاین اعلام کرد: ماموریت مشترک همه ما به شکست کشاندن دولتی است که به آراء فهرست عربی متکی است. معمولاً، این وزیر مردم را با صدای خود در خصوص مسائل مربوط به تصمیمات مهم مطلع می‌سازد، نه از طریق منابع ناشناس.

در سال ۲۰۱۹ جدعون ساعر، رئیس کنونی حزب "امید جدید" با نتانیاهو بر سر ریاست لیکود رقابت کرد، اما در مقابل وی شکست خورد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی