تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری در هیلاج به صحنه می‌رود

نمایش «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» به نویسندگی محمد چرم‌شیر و کارگردانی حسن طبیب زاده از امروز ۱۷ خرداد ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه هیلاج روی صحنه می‌رود.

کد خبر: ۹۴۸۳۳
۱۵:۴۲ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

نمایش همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری

دیدارنیوز ـ این نمایش با بازی، آهنگسازی و اجرای موسیقی حسن طبیب زاده خرداد و تیر اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: تو مدارک کشف شده از شوروی سابق، یکی از راز‌های یازده سپتامبر اینجوری نوشته شده؛ اون هواپیما خلبانش بهرام رادان بود و مسافراش الیزابت تیلور و شهرام شب پره... ه. نشسته است و با چشمانش لبخند می‌آورد. اسبش ترانه‌ای می‌خواند. شاید در این ایستگاه از تاریخ پیاده شدیم.

دیگر عوامل نمایش «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» عبارتند از بابک جمشیدی دستیار کارگردان، طراح گریم: چیستا جمشیدیان، تیزر: محمدرضا باصری، طراحی ذهنی: مبینا رستمی، طراح پوستر: سینا گلشن، عکاس صحنه: سپهر قدردان و ندا مرادی، ویدیو آرت: یاسین سلطانی، موشن گرافیک: جمال بلوکیان و مجری طرح: گروه کندو.

برچسب ها: نمایش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی