تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ماندگاری علائم کرونا تا ۸ ماه پس از ابتلا

معاون درمان علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست فریب روند کاهشی کرونا را نخورند و گفت: تحقیقات علمی درباره کرونا نشان می‌دهد علائم بیماری تا هشت ماه پس از ابتلا باقی می‌ماند.

کد خبر: ۹۴۷۲۸
۱۱:۲۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

ماندگاری علائم کرونا

دیدارنیوز ـ دکتر انوش دهنادی مقدم با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۳۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان گیلان بستری شدند، اظهار کرد: در مجموع ۲۳۶ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان‌های گیلان بستری هستند و حال ۶۶ نفر وخیم است.

وی از مردم خواست فریب روند کاهشی کرونا را نخورند و تصریح کرد: طی بیش از یک سال گذشته از شیوع بیماری کرونا شاهد شیب‌های افزایشی و کاهشی آن بودیم، اما کمترین بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی سبب اوج گرفتن بیماری شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از شرکت در میهمانی‌ها و دورهمی‌ها را مهمترین راهکار برای جلوگیری از افزایش بیماران کرونایی دانست و گفت: حضور در فضا‌های بسته فاقد تهویه مناسب شانس ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد.

دهنادی مقدم، با بیان اینکه بیماران کرونایی تا چندین ماه پس از بهبودی درگیر علائم هستند، خاطرنشان کرد: جدیدترین تحقیقات علمی درباره کرونا نشان می‌دهد علائم بیماری تا هشت ماه پس از ابتلا باقی می‌ماند.

وی از افراد خواست از خودشان مراقبت کنند تا گرفتار کرونا و علائم پس از آن نشوند و گفت: همچنین تجربه علمی سال گذشته نشان داد که تغییرات آب و هوایی و افزایش دما اثر چندانی بر شدت روند انتقال ویروس و بیماری ندارد.

برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی