تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بلینکن: آمریکا خواستار روابط با ثبات‌تر و قابل پیش‌بینی‌تر با روسیه است

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد کشورش تا زمانی که روسیه دست به فعالیتهایی از نظر آمریکا خصمانه نزند برای روابط باثبات‌تر با روسیه آمادگی دارد.

کد خبر: ۹۴۷۰۹
۱۰:۴۸ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

بلینکن: آمریکا خواستار روابط با ثبات‌تر و قابل پیش‌بینی‌تر با روسیه است

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای با آکسیوس گفت: ما ترجیح می‌دهیم روابط قابل پیش‌بینی‌تر و با ثبات‌تری با روسیه داشته باشیم و این موضوع را تصریح کرده‌ایم اما به همین میزان نیز تصریح کرده‌ایم اگر روسیه تصمیم به اقدامات تهاجمی یا بی مهابا در قبال ما یا در قبال همپیمانان یا شرکای ما بگیرد، ما پاسخ خواهیم داد.

اخیرا جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در یک مقاله در روزنامه واشنگتن پست نوشت، کشور او و همپیمانانش آماده پاسخ به "فعالیتهای زیانبار آتی" از سمت روسیه هستند اما "آمریکا به دنبال نزاع" با مسکو نبوده و مذاکرات پیش رو میان بایدن و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه فرصتی برای بحث در مورد حوزه‌های همکاری نظیر ثبات راهبردی و کنترل تسلیحات خواهد بود.

بلینکن به آکسیوس گفت، انتظار می‌رود نشست پوتین-بایدن در ژنو روشن سازد که واشنگتن روابط با ثبات‌تر با مسکو را به شرط اینکه روسیه رویه خود را تغییر دهد ترجیح می‌دهد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی