تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی در شهریار "ممنوع"

فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ستاد‌های انتخاباتی و هواداران کاندیدا‌ها در ایام تبلیغات با توجه به وضعیت کرونایی کشور افزود: راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی در شهریار ممنوع است.

کد خبر: ۹۴۶۲۷
۱۲:۲۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

فرماندار شهریار ممنوعیت راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی در شهریار

دیدارنیوز ـ نورالله طاهری از ممنوعیت راه‌اندازی هر گونه کارناوال تبلیغاتی انتخاباتی و تجمعات در اماکن مسقف در سطح شهرستان شهریار خبر داد و گفت: رعایت قانون و اخلاق ۲ رکن اساسی و پیش شرط برای تمامی داوطلبان انتخابات به ویژه شورا‌های اسلامی شهر و روستا جهت حضور در عرصه انتخاباتی و در معرض رای مردم قرار گرفتن است.

وی افزود: با توجه به بررسی و تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و اعلام ستاد انتخابات کشور، تمامی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی ملزم به حرکت در مسیر اعلامی به منظور تبلیغات هستند. راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی ممنوع بوده و با توجه به وضعیت کرونایی کشور رعایت پروتکل‌ها بر همگان واجب است و بایستی تمامی داوطلبان و طرفداران آن‌ها این مهم را مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: رویکرد فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان شهریار حفظ سلامت عمومی بوده و طی روز‌های باقی‌مانده بایستی با مدیریت بیماری و کاهش آمار‌های مربوطه مقدمات حضور و مشارکت عمومی و گسترده مردم فراهم شود.

فرماندار شهرستان شهریار در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کلنگ زنی احداث بزرگترین شهر غذایی خاورمیانه در شهرک صنعتی شهید سلیمانی شهریار اشاره کرد و افزود: شهرک صنعتی شهید سلیمانی از سال ۹۷ و بدون هیچ پیشرفتی به ما تحویل داده شد که امروز شاهد پیشرفت‌های قابل توجه و ساخت واحد‌های صنعتی و تولیدی متعدد در آن هستیم.

وی افزود: این شهر غذایی به عنوان بزرگترین مجموعه پیش‌بینی شده در خاورمیانه زمینی به مساحت ۱۷ هکتار احداث خواهد شد. این مجموعه ظرفیت تولید سالانه ۹ میلیون تن انواع محصولات غذایی و ظرفیت اشتغالزایی ۲۳ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را دارد که می‌تواند گام موثری در اشتغالزایی در استان و کشور نیز باشد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: انتخابات 1400
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی