تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شرکت پالایش نفت تهران: پالایشگاه همچنان می‌سوزد/ معاون وزیر نفت: آتش اطفا شد!

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با بیان اینکه تخمین دقیقی از هیدروکربن‌های باقی‌مانده در مخازن آتش گرفته نداریم، گفت: عملیات اطفای آتش سوزی مخازن پالایشگاه تا شب ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۹۴۴۲۰
۱۶:۳۷ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

پالایشگاه همچنان می‌سوزد

دیدارنیوز ـ حامد آرمان‌فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران امروز در حاشیه اطفای آتش سوزی مخازن پالایشگاه نفت تهران گفت: حجم آتش‌سوزی نسبت به قبل خیلی کاهش پیدا کرده در حال حاضر فقط ۵ درصد حجم آتش سوزی اولیه باقی مانده است. اما اطفای همین مقدار تا شب زمان می‌برد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان کامل هیدروکربن‌های داخل مخازن باید صبور باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش اصلی تیم آتش نشانی و عوامل پالایشگاه جلوگیری از سرایت آتش به مخازن دیگر بود که در این امر بسیار موفق عمل شده است.

آرمان فر اضافه کرد: هم اکنون مخازن کناری محل آتش سوزی کاملا خنک و فشار آن‌ها نیز کنترل شده است و جای هیچگونه نگرانی باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه از آغاز آتش سوزی برنامه‌ای برای ذخیره هیدروکربن‌های داخل مخازن آتش گرفته نداشته ایم، خاطرنشان کرد: مهمترین مسله در اطفای آتش، جلوگیری از خسارت بیشتر و سرایت آتش به سایر مخازن بود.

این مسئول یادآور شد: از عصر روز گذشته که آتش‌سوزی آغاز شده تاکنون که ۱۸ ساعت از عملیات اطفا می‌گذرد، نیرو‌های آتش نشانی و عوامل پالایشگاه در صحنه حضور دارند و جلوی بروز خسارات بیشتر را گرفته‌اند.
معاون وزیر نفت: آتش‌سوزی مهار شد.

اما ساعتی پس از آنکه مسئولان پالایشگاه اعلام کردند که اطفای کامل حریق تا امشب طول می‌کشد، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با تلاش مستمر نیرو‌های عملیاتی مستقر در پالایشگاه تهران، حادثه آتش‍‌سوزی دراین پالایشگاه به صورت کامل مهار و اطفا شده است.

ایسنا در این زمینه نوشت: علیرضا صادق‌آبادی معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در پیامی اظهار کرد: تلاش بی وقفه و ایثارگری آتش‌نشانان متعهد و خدوم که همواره در راستای نجات جان و مال هم نوعان خویش گام بر می‌دارند بر کسی پوشیده نیست. این‌بار نیز این مهم توسط عوامل خدوم آتش نشانی و نیرو‌های عملیاتی پالایشگاه تهران، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران وشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حادثه آتش سوزی عصر روز گذشته پالایشگاه تهران به وقوع پیوست تا از وقوع حادثه‌ای بزرگتر ممانعت کند. شایسته است مراتب قدردانی و تشکر از اقدامات متهورانه و شجاعانه نیرو‌های آتش نشانی که در نهایت سرعت، دقت و دلسوزی منجر به اطفای کامل حریق و ممانعت از سرایت شعله‌های آتش به سایر مخازن مجاور شد، به جای آورده شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی