تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

احمد خاتمی: آن‌ها که می‌گویند ۱۲ نفر عضو شورای نگهبان برای مردم تصمیم نگیرند، قانون را زیر سؤال می‌برند

عضو فق‌های شورای نگهبان با انتقاد از گروهی جمهوری اسلامی و شورای نگهبان را زیر سؤال می‌برند، گفت: افرادی که می‌گویند نباید ۱۲ نفر در شورای نگهبان برای مردم تصمیم بگیرند در واقع دارند قانون را زیر سؤال می‌برند.

کد خبر: ۹۴۴۰۳
۱۵:۰۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

احمد خاتمی آن‌ها که می‌گویند ۱۲ نفر عضو شورای نگهبان برای مردم تصمیم نگیرند، قانون را زیر سؤال می‌برند

دیدارنیوز ـ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی ظهر امروز در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی رشت با تسلیت ایام رحلت امام راحل (ره) اظهار کرد: با گذشت بیش از ۳۰ از زمان رحلت امام راحل (ره) تمامی مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی و دیگر ملت‌های مسلمان به عزاداری پرداخته و یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب را گرامی می‌دارند.

خاتمی با اشاره به ویژگی‌های گفتمان امام راحل (ره) افزود: ورود دین به صحنه زندگی، ورود دین به سیاست، مردم‌سالاری دینی، گفتمان استکبارستیزی، گفتمان عزت، از جمله مهم‌ترین گفتمان‌های امام راحل (ره) بوده است.

وی انتخابات ریاست جمهوری را یک جشن سیاسی در تاریخ ایران دانست و بیان کرد: طاغوت حکومت را ارث پدری خود می‌دانستند، ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با حضور در پای صندوق رأی رئیس‌جمهور خود را تعیین می‌کنند.

عضو فق‌های شورای نگهبان با انتقاد از گروهی جمهوری اسلامی و شورای نگهبان را زیر سؤال می‌برند، تصریح کرد: عده‌ای مردم را فقط حزب و باند خود می‌دانند و اگر حزب آنان تائید شد جمهوریت را قبول داشته و در غیر این صورت جمهوریت را زیر سؤال می‌برند که جای بسیار تأسف دارد.

خاتمی با بیان اینکه شورای نگهبان طبق قانون اساسی وظیفه دارد صلاحیت افراد را بررسی و احراز کند گفت: شورای نگهبان صلاحیت افراد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را رد یا تائید نمی‌کند لذا فقط احراز آنان را بررسی می‌کند، چه‌بسا افرادی که صلاحیت آنان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری احراز نشده در مابقی سمت‌ها به موفقیت برسد.

وی با گله‌مندی از حملات واردشده به شورای نگهبان پس از اعلام اسامی افراد تائید صلاحیت شده بیان کرد: افرادی که می‌گویند نباید ۱۲ نفر در شورای نگهبان برای مردم تصمیم بگیرند در واقع دارند قانون را زیر سؤال می‌برند، زیرا شورای نگهبان به وظایف قانونی خود عمل کرده است.

عضو فق‌های شورای نگهبان یکی برنامه استکبار در انتخابات ریاست جمهوری ایران را حضور کمرنگ مردم دانست و تصریح کرد: خط استکبار این است انتخابات در جمهوری اسلامی کمرنگ برگزار شود، لذا افرادی مهندسی انتخابات توسط شورای نگهبان را مطرح می‌کنند باید در دنیا و آخرت پاسخگو سخنان خود باشند.

خاتمی با تأکید بر حفظ استحکام و عظمت ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای افزود: مردم ایران روی ذلت را به خود نخواهد دید، زیرا همواره در برابر استکبار ایستادگی کرده است، لذا خواهش دارم برخی از سیاسیون حل مشکلات کشور را منوط به توافق با آمریکا ندانند.

برچسب ها: شورای نگهبان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی