تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آلمان: مذاکرات وین به خوبی پیش می‌رود

سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان گفت که روند مذاکرات برجامی به خوبی پیش می‌رود، اما مسائل مهم هنوز باید حل وفصل شود.

کد خبر: ۹۴۳۷۱
۱۲:۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

آلمان مذاکرات وین

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری آناتولی، ماریا آدِبار سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان با اشاره به نشست کمیسیون مشترک برجام که شامگاه چهارشنبه برگزار شد، اظهار داشت: در مجموع درباره روند مذاکرات باید گفت که به خوبی پیش می‌رود، اما موضوعات مهم زیادی هست که باید حل شود و در حال حاضر هنوز سوالات مهمی وجود دارد.

وی افزود: هر دو طرف باید درخصوص رفع تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای گام‌های لازم را بردارند. گفتگو‌های بسیار بسیار فشرده‌ای در وین در جریان است که روی موضوعات باقیمانده مهم و قطعی متمرکز است.

آدبار خاطر نشان کرد: چشم انداز مذاکرات مثبت است، اما هنوز موفقیتی برای گزارش دادن، حاصل نشده و مذاکرات همچنان فشرده است. بنابراین، هنوز نمی‌توان گفت که موفقیت به دست خواهد آمد یا نه.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی آلمان اظهار داشت: هنوز زود است که بگوییم چه زمانی نتیجه نهایی حاصل خواهد شد، اما واضح است که ما خواهان بازگشت کامل توافق هسته‌ای ٢٠١٥ در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نشست وین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی